Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Trist väder

Av Lillis - 2 januari 2012 11:19

                                Fy sjutton vilket trist väder vi har, regnat sen tidigt i morse

                                och regnar fortfarande.

                                Jag trotsade vädret och gick ut en sväng och det var ganska

                                så skönt ute.

                                Vad jag ska göra resten av dagen har jag ingen aning om men

                                alltid så hittar jag väl på något annars så är det bara att

                                slappa hela dagen

                                Har inget mer att skriva om i dag men återkommer i morgon

                                          EN BRA DAG TILL ER MINA BLOGGVÄNNER

 
 
Maria

Maria

2 januari 2012 12:24

Hejsan! Ja de e rätt skönt ute men fanken så blött. Ni hade en trevlig nyårsafton du å dina vänner. Tjusiga va ni också, du va jätte fin i din nya tunika.
Ha en go dag med vad du nu hittar på/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

2 januari 2012 12:35

regnat har det här också men nu verkar det ha avtagit, grått och trist är det
jättefint du gjort härinne
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

2 januari 2012 13:16

Vacker header och nickbild!
Stackare er som har regn ... men det är bara att gilla läget och fortsätta med att mysa.
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

2 januari 2012 16:39

Det har regnat till och från här också idag,grått och trist väder med andra ord,men jag vill ingen snö ha heller.
Du får ha en bra kväll!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

2 januari 2012 17:23

Vädret borde bli lite bättre nu så man slipper tröttheten och förkylningarna. Men det är det enda vi inte kan bestämma över.Kanske tur det.
Ha det bra och må väl Lillemor.Kram

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Love

2 januari 2012 19:18

Jättefin bild vännen Ruth gjort till dig.
Nog är vädret konstigt här hittade jag liten bellis som blommade i dag. Nu kan snön komma och stasnna till mars och sen ska det bli vår med dunder o brak. Tänk när dom första snödropparna tittar fram det är lycka.
Så trevligt du och tjejerna hade det på nyår ett bra sätt att fira in det nya året som jag hopas blir riktigt bra för dig.
Låter ju spännande med det som ska ske i januari.
Ha nu en skön vecka vännen min.
Kram.

 
Sussi

Sussi

2 januari 2012 19:47

Man Skulle kunna tro att det är oktober och inte början av Januari. Det är ju höst ute! Trist regn. Jag var tvungen att bege mig ut i det. Än jobbar jag några dagar till innan min veckas ledighet..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

2 januari 2012 20:34

Ja när Lasse och jag åkte till E-tuna vid 12-13 tiden så var det värdns regnoväder...MEN när vi åkte hem vid 4...så var det uppehåll,,skönt...
Kram till dej Lillis!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ninz

Ninz

2 januari 2012 21:42

Det regnade i morse, efter det har det varit jätte fint väder :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

2 januari 2012 22:04

Här har det regnat med och blivit varmare igen.
Ha det gott och go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

2 januari 2012 22:57

Men visst är det mysigt att bara vara och bara slappa, här i stugan så gör jag det ofta, för ofta egentligen. Skulle behöva långa promenader efter all julmat, men det har varit så isit ute så jag tar det säkra före det osäkra. Tidsnog så kommer jag hem till Lerum och barmark då går det bättre att vistas ute och tappa några kilon.
Ha det gott vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

3 januari 2012 06:42

Det var så fint i söndags med all snö som kom. PÅ måndagen hade allt regnat bort....så himla tråkigt...

kram

 
Cina

Cina

3 januari 2012 08:37

Ja du detta väder är inte så kul.
nu kommer det ju in ett nytt oväder med stormar igen o snö.
Jag vill att det snart ska bli vår o sommar igen.
Gå till apoteket idag o köp KALOBA!
Kramen min vän!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

3 januari 2012 11:41

En himla massa snö här, blöt snö. Tung å skotta, kroppen är inte speciellt nöjd just nu. Men det går väl över skulle jag tro. Kram

http://corina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards