Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Måndag igen!

Av Lillis - 9 januari 2012 11:54

                               Började min nya vecka med ett besök i tvättstugan så nu

                               är tvätten avklarad för denna gång.

                               -9 grader var det här på morgonen,burr så kallt det var

                               men ska väl inte gnälla, det finns ju dom som har kallare.

                               Såg på Facebook att någon hade -26 grader.

                               På eftermiddagen så ska jag ta mig i kragen och göra rent

                               åt mina firrar.

                               Måste få visa min fina blomma som jag fick i helgen

                               har inget mer att skriva om för dagen men vi hörs i morgon

                               igen

                                          HA DET GOTT ALLA MINA BLOGGVÄNNER  

 
 
ansepanse

ansepanse

9 januari 2012 12:45

riktigt så kallt har inte vi men det är på minussidan i allafall
skönt att tvätten är avklarad :) jättefina blommor
ha det gott vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

9 januari 2012 14:05

-11 hade vi i morse o det är tusan så kallt.
Men nu säger dom ju att det ska komma in snö ikväll.
Som sedan försvinner på onsdag.
Jätte fin miniros du fått...vet du....den tror jag är given från HJÄRTAT.
Om du förstår hur jag menar.

Kramen min vän!!!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

9 januari 2012 15:06

Kallare än vad det är nu vill man inte ha. Allra helst inte minus 26 grader *hutter*. Jag tyckte det var rätt så skönt att det hållit sig på plusgrader så länge som det gjort. Trist men man har sluppit frysa allt för mycket ;)

Skönt att ha tvätten avklarad.

Fint med en ros som blommar. Fick lite sommarvibbar :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

9 januari 2012 17:07

Och här var det -12 vid elva tiden,burr,burr.Sån fin blomma.
Det okända börjar ikväll igen(nya avsnitt).
Kram på sig!

http://bilderblogg.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

9 januari 2012 17:47

Ja det var kallt ute tyckte jag, ändå var vi bara till affärn.
Så fin blomma du har fått.Skönt nu har vi kommit in i vardaglunken igen.Ha en fin kväll/kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

9 januari 2012 22:46

Kyligt här också, har legat på ca. 14 * hela dagen och 23 i natt. Har snöat här sedan mitt på dagen till sena kvällen så i morgon blir det att köra snöslungan. Så fin miniros du har fått, vårda den ömt så kan du ha den ute till sommaren.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

9 januari 2012 23:19

Du är allt flitig som en myra, skönt att ha allt gjort :)
Kramen till dig vännen :D

http://ninz.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

10 januari 2012 00:35

Kikar on och ser den fina rosen..som verkligen pryder sin plats!!! Vacker färg också!!!
läddrat och kollat också på ditt vackra halsband!! Ska du ha det också till de vackra kläderna du visat!!???
Önkar dej en GOD NATT och en ny fin morrondag!!!
Kram till dej!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maria

Maria

10 januari 2012 01:27

Tycker de blir skön luft ute med några minus, kanske inte över 20 gr. nä då börjar de allt bli burr. Vackert med rosor fin färg.
Ha en go dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

agge

10 januari 2012 07:53

Vackert med rosor.....Det är skönt när det är kallt tycker jag och nu vill jag ha snö....

kram

 
Yvonne R

Yvonne R

10 januari 2012 12:19

+1,3 här nu och solen skiner över oss, riktigt fint :)
Jätte fin ros du har fått!!
Önskar dig en bra tisdag

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards