Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Fredagen den 13

Av Lillis - 13 januari 2012 12:36

                                            En blåsig och kall fredag känns nästan som det är snö på gång.

                                            I dag så gick jag min vanliga runda måste ju få lite frisk luft

                                             i lungorna efter det så gick jag och handlade hem lite smått

                                             och gott till helgen som jag måste ha.

                                             Nu har jag ätit årets första Semla, Hasse kom upp en sväng

                                             och bjöd på semlor och det smakade riktigt gott.

                                             I dag så känner jag mig trött och sliten, vaknade av att telefon

             ringde kl 02,15 i natt och när

jag svarade så la dom på luren,

tycker att det är väldigt obehagligt

när telefon ringer på natten

                                             sen var det svårt att somna om,låg nog vaken någon timma efter

                                             det, så det bli nog att ta en liten tupplur om ett tag

                                                  


                                                       EN BRA OCH SKÖN FREDAG TILL ER ALLA








                                             




                                            




                                            

 
 
Maria

Maria

13 januari 2012 12:58

Ja du samma väder här men solsken e de. Det är gott med semlor åt en härom dagen. Köpte en gång en wienersemla men den va inte go.
Önskar dig en fin fredag å helg/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

13 januari 2012 13:02

Tittar in för att önska dig en trevlig Helg
Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

13 januari 2012 18:33

INte roligt ute i dag känns nästan som april ena dagen fint näste hemskt. Det är fredagen den 13 men dagen har varit som vanligt.
Har inte sett skymten av någon semla men till skillnsd mot Maria så gillar jag Wienersemla. Nu äter jag semlor till kaffe men som liten skulle den ligga på tallrik med varm mjölk.
I kväll blir det räksmörgås
Önskar dig en skön o trevlig helg.
Kramizz!

 
ansepanse

ansepanse

13 januari 2012 19:05

vad obehagligt att bli uppringd mitt på natten och sedan är det ingen som säger något i luren när man svarar, visst är det svårt att somna om efter något sådant, vad gott med semlor
ha en fin fredagskväll vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

13 januari 2012 19:58

ja det måste ha varit obehagligt med telefonringning mitt i natten oftast så tror man ju att det hänt något.Vädret det är ju bedrövligt ett riktigt varannandags väder är det ju.
Ha en fin helg/kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
kaffehörnan

kaffehörnan

13 januari 2012 22:02

jag åt min första semla för 3 dagar sedan

http://kaffehornan.se

 
Gunilla

Gunilla

13 januari 2012 22:36

Har oxå ätit semlor, två st. t.o.m
det ska vara varm mjölk till dom, så deså :)
Har jag varit van med sedan jag var yngre.
gott gott är det. MUMS

Här är det varannan dags väder.
Här ringde det oxå i natt,
men det visade sig att det var vår dotter som ville prata lite.
Det syns ju på displyen vem det är som ringer.

Ha en trevlig helg

Kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Sussi

Sussi

13 januari 2012 23:03

Ringer det mitt i natten så befarar man alltid det värsta. Man tror ju det har hänt något! Man blir riktigt orolig..
Skönt att det inte var något sådant i alla fall.

Kallt som bara den idag. Halvt storm och snö. Nu är det banne mig vinter..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

13 januari 2012 23:13

Semla är gott med varm mjölk, nu blev jag så sugen. I Lerum kunde man köpa semlor redan i början på december, men allt är ju på tok nu för tiden.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards