Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

Ny månad!

Av Lillis - 1 mars 2012 14:17

                                   I morse så var det så grått och trist väder, vid lunchtid så sken

                                   det upp och blev så varmt och skönt. I dag har Siwan och jag haft

                                   en heldag på stan. Travade gata upp och gata ner ut och in i affärerna

                                   och tittade på alla snygga vårkläder som kommit in. Jag köpte mig en

                                   blus. Vi passade även på att gå och äta lunch tillsammans, efter lunchen' 

                                   Så fortsatte vi att titta runt på allt. Sedan slutade vi våran dag

                                   tillsammans med att gå och fika, en trevlig dag har vi haft

                                    Här får ni se ett foto på blusen som jag köpte.

                                      EN FORTSATT BRA TORSDAG TILL ER ALLA  

 
 
ansepanse

ansepanse

1 mars 2012 15:59

vilken trevlig dag du och Siwan har haft, en jättefin blus du fick tag i, vädret har varit precis likadant här
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

1 mars 2012 17:14

Vilken fin vårblus du köpte på din shoppingrunda.Trevligt att gå på stan med någon väninna och visst smakar det gott med lite mat och fika mellan varven.

Ha en bra kväll!

Kram

http://violett,bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 mars 2012 18:15

En lyckodag för dig i trevligt sällskap. Så toppenfin blus du har köpt, passar till allt, lika fina till ett par jeans som till en partykjol eller leggings, bra köp !
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

1 mars 2012 18:18

Vilken somrigt fräsch blus. Jättefin!
Låter verkligen som om ni njutit. Önskar jag hade fått din dag istället för att vara tvungen att jobba..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

1 mars 2012 19:01

Vilken skön å mysig dag du haft. Blusen var jätten fin och ser sval å skön ut.
Ja det är min lille Jocke som var i trädet, han var med ute när jag krattade löv igår.
Ha en fin dag/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Annika

Annika

1 mars 2012 19:37

Jätte fin blus. Visst är det härligt att bara få gå och strosa lite i affärer. kram

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Margit

Margit

1 mars 2012 20:55

Har också varit i stan...mest hela dagen...
Mycket vacker blus du köpt!!! Läcker!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
annemon

annemon

1 mars 2012 21:38

En bra dag för dig och en snygg blus det var inte illa.
Kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Nina

Nina

1 mars 2012 22:32

Vilken dag & den där blusen var superläcker! Passar dig som handen i handsken :)
Kramen till dig vännen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

2 mars 2012 08:50

Tittar in för att önska dig en trevlig helg
Jag är fortfarande så darrig så data är lite svårt just nu men försöker
Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

2 mars 2012 09:48

En riktigt snygg blus/tunika har du köpt.
Visst är det roligt att kolla i affärerna nu när vårens kläder har kommit.
Jag hade mitt gröna på mig till Åland och ballerina skor UTAN strumpor häääääärligt nu när man kan ta av sig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

2 mars 2012 10:15

Soligt och fint i dag men lite kyligare.
När jag var i stan sist tittade jag efter något våraktigt men hittade inget. Du hittade i alla fall en snygg blus helt i min stil.
Tycker också det är jobbigt att prova kläder så det blir ofta att jag skickar efter.
Min dator gör inte som jag vill men nu hann jag i alla se hur du har det.
Helg igen och du ska ha det så bra.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards