Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Vackert och kallt!

Av Lillis - 6 mars 2012 12:35

                                      Under morgonen när det fortfarande var kallt så passade jag på att

                                      plocka ur frysen och ställa sakerna på balkongen, sen var det bara

                                      att sätta igång och göra rent Kyl och Frys så nu är det avklarat för

                                      den här gången. Men nu går jag bara här och vankar fram och

                                      tillbaka som en osalig ande och väntar på besked från Akademiska

                                      hur operation gått. Har inte tordas att gå ut i fall dom skulle ringa,

                                      jag hoppas inte att väntan blir så lång för då blir jag knäpp.

                                      Slutar mitt inlägg för dagen har ingen ro att sitta här.

                                        EN BRA TISDAG TILL ER OCH TACK FÖR ATT NI FINNS

 
 
Cina

Cina

6 mars 2012 14:12

Hoppas att du nu har hört hur det gått för Carina.
Inte alls så skönt ute som det ser ut tycker jag!
Skönt att få frys o kyl rent.
Ha en bra dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

6 mars 2012 15:00

Så bra att passa på att frosta av...när man kan lägga ut på balkongen, sina grejer under tiden.
Förtår att du väntar..på meddelande från Uppsala...HUR opeationen gått...(kommer ihåg att jag läste det tidigare)
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
annemon

annemon

6 mars 2012 15:09

Förstår att väntan är jobbig, bra att du passade på att frosta frysen så hinner tiden gå förenat med nytta .Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

6 mars 2012 17:50

åh vännen, förstår din oro och känner med dig, hoppas att du får samtalet snart
jag kommer att skriva ett mail snart :)
styrkekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
solan

solan

6 mars 2012 21:43

Hoppas du fått reda på hur det gått
Jag har varit rejält snuvig i en vecka men i dag tog jag en lååång härlig promenad efter skoterspår tillsammans med man och Hallehund.
Stor kram

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

6 mars 2012 22:24

Jag tänker frosta av min frys i morgon. Har skjutit på det så länge nu,men nu måste jag.Är ju inget jobbigt precis ,men det blir bara inte av.
Förstår din oro och änslan för din dotter
Tänker på dig.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

6 mars 2012 22:44

Finns inget värre en att gå och vänta, timmarna blir så långa och oron gnager, kan du inte ringa dit ?
Gott att få frosta av frysen, det gör man inte för ofta. Duktig har du varit mitt uppe i allt. Hoppas du har fått besked nu innan sovdax.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwalla

Anita Lundwalla

7 mars 2012 09:50

Tittar in för att önska dig en fin dag hoppas du får mycket sol kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

7 mars 2012 11:02

Usch vilken jobbig förmiddag du har. Hoppas verkligen på ett bra telefonsamtal. Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards