Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Tack!

Av Lillis - 25 juni 2012 11:25

 

                           Vill börja med och tacka er för Grattishälsningarna jag fick i går, det värmde

                           mitt hjärta.

                           Kan oxå berätta att detta varit en intensiv vecka eftersom jag blivit firad

                           nästan varje dag, många fina presenter har jag fått och även många

                           telefonsamtal av vänner som jag inte pratat med på länge.

                           I dag så blåser det och regnar så det står härliga till men det är väl bara

                           att gilla läget. Jag var tvungen att ge mig ut och handla men fy så hemskt

                           detta väder är.

                                ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG TROTS REGN OCH RUSK

 
 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

25 juni 2012 12:03

Välkommen till de som fyllt 70 år
jag fyller 72 i år vad åren går. man hinner knappt med.
Men har jag mammas gener så blir jag gammal hon blev 94 min mormor 96 Mormors tvillingsyster 111 år det är sega tanter på mammas sida Brås man på Morfar blir det kanll och fall pang bom.
Här regnar det oavbrutet i dag.
enligt tidningen skall vi få 55 mm mer än en normal Juni månad
ha et fortsatt bra
kram Anita l

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

25 juni 2012 16:44

Så är det när man är omtyckt och har många goda vänner, inte konstigt att du blev firad i många dagar.
Hoppas du får vila dig riktigt nu så du kan ta nya tag, det kommer alltid en ny dag när morgonen gryr.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

25 juni 2012 16:51

Tack för ditt telefonsamtal idag,det var roligt att pratas vid en stund.
Regnet öser fortfarande ner här,hur mycket finns det tro?
Ikväll ska jag titta på Lotta på Liseberg,det blir roligt tycker jag.
kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

25 juni 2012 18:20

oj, vännen, det missade jag här kommer
MÅNGA GRATTISHÄLSNIONGAR

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

25 juni 2012 18:48

Sv: jag kom just på att du och Sluggo fyller år på samma dag :)
vad roligt
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Nina

Nina

25 juni 2012 20:51

Hurra hurra på din föööööööödelsedá, bättre sent än aldrig :)
Kraaaaaaaaaaaaam!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

26 juni 2012 09:38

Härligt att du blivit så firad.
Du har många runt dig som tycker om dig.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards