Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Lillis - 17 februari 2012 13:41

                               En solig och vacker fredag har vi, Tog en riktig långpromenad och njöt

                               av det sköna vädret, Därefter så gick jag och handlade hem lite ätbart

                               till helgen och även lite godsaker, måste ju frossa ibland.

                               Nu om en stund så ska jag göra i ordning en Pizza åt mig, så smarrigt att

                               få komponera sin egen pizza och så blir den ju inte lika fet som när man

                               köper en. Vad jag ska göra mera i dag har jag ingen aning om än så länge

                               kanske så går jag ut mera annars så tar jag det bara lugnt och njuter.

                                     EN BRA OCH SOLIG FREDAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards