Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Lillis - 6 juli 2012 11:27

                                  Fredag igen och veckorna rullar på med vindens hastighet.

                                  Har nu varit ut på min vanliga runda och därefter så gick

                                  jag och handlade hem lite ätbart och även andra godsaker

                                  till helgen.

                                  När detta var klart så styrde jag mina steg mot Apoteket

                                  för att kolla blodtrycket, och nu ligger trycket som det

                                  så nu är jag nöjd och så glad.

                                 Tidigt i morse så kom det en liten regnskur, men solen vill

                                  inte riktigt komma fram men varmt är det ute.

                                  Rita och jag var ju på After Work i går lika trevligt som

                                  alltid och så mycket folk på alla uteserveringarna var det

                                  när vi suttit där i några timmar så tog jag min cykel och

                                  följde med Rita hem på en god kopp kaffe

                                     EN BRA OCH SKÖN FREDAG TILL ER ALLA  


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards