Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Lillis - 27 februari 2013 11:29

                                      Några + grader var det i morse och solen skiner så fint,

                                      en helt underbar dag har vi, har varit ut på en promenad

                                      och det var så himla skönt ute, så nu tror jag nästan att

                                      våren är på väg, ser oxå på hus taken att det inte finns

                                      så mycket snö kvar längre.

                                      Framåt lunch så är det dax för skidor igen då är det

                                      herrarna som kör 15 km i fristil och jag måste ju vara

                                      med och heja fram det Svenska laget.

                                      Går här som en osalig ande och funderar hur det gått

                                      för min dotter, jag vill inte ringa henne på jobbet så

                                      jag får vänta till i kväll

                                       Visar en bild på vår vackra Klosters kyrka.

                                       EN BRA OCH FIN DAG SKA NI ALLA HA.  


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards