Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Lillis - 11 februari 2013 12:11

                                   Efter en lång skön helg  så var det åter dax för ny vecka.

                                   I lördags så tittade jag på QX- galan så mycket värme

                                   och kärlek bland dessa människor blev riktigt rörd när

                                   jag tittade.

                                   Under förmiddagen så har jag varit ner till Carina och

                                   fått hjälp att färga håret och så klippte hon mig, så

                                   nu är jag som ny igen, så skönt att få detta gjort.

                                   I morse så hade vi minus 6 grader och snön fortsätter

                                    att komma, har snöat från och till hela helgen

                                     EN BRA MÅNDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards