Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Skön torsdag!

Av Lillis - 25 april 2013 11:58

                                     Vilken härlig och skön dag vi har, blåser lite men

                              det är inget att prata om. Bara att njuta av dagen,

                              när jag var ute så satte jag mig på en parkbänk i

                              Stadsparken och tittade ut över Eskilstuna ån,

                              så fint det var och även solens strålar värmde så

                              skönt.

                              Nu ska jag göra i ordning lite lunch och i dag så

                              blir det Broccoligratäng med Kassler ska bli

                              smarrigt och gott.

                              Sen blir det nog att jag tar en promenad igen.

                              HA EN BRA DAG OCH NJUT AV DEN.  

 
 
Cina

Cina

25 april 2013 12:27

Ja idag är det verkligen skönt ute.
Cyklade ner till affären och handlade lite.
Så nu har jag slungat vitkål till pizzasallad.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

25 april 2013 12:29

Så vacker bild!
Ätit min lunch och som oftast gröt med mackor till.
Mera moln idag än sol plus blåst.
Ha en bra dag och en smaklig lunch/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
 Irja (Ia,)

Irja (Ia,)

25 april 2013 14:33

Här hos mig åter strålande sol,fast mera molnigt nu på eftermiddagen,,, annars allt väl,,,'
ska åka in till Piteå strax på mamografin,
så du får fortsätta och njuta av din dag min vän...
Kram

http://40-Talisten.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

25 april 2013 16:15

Vilken fin bild :) Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

25 april 2013 19:24

åh, vilken fin bild på alla krokusarna
det låter jättegott och broccoli är ju jättenyttigt också
kramar och en fin kväll till dig vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

25 april 2013 23:20

Broccoli gratäng är supergott. Så fina vår-krokusar du har hittat och visar upp för oss. Här har det börjat regna i kväll och nu är jag trötter.
God natt kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
kristinakicki

kristinakicki

26 april 2013 07:32

Igår var det kanonväder här , men framåt kvällen var det en kall vind. Idag är det bara mulet och grått och trist.

Jag läste att du hade varit på seans, vad spännande och du fick kontakt också. Jag har gått en helgkurs och träffat honom flera gånger på mässor. Jag tycker att han är duktig.
Så roligt att du fick ett så opsivt budskap, det gläder mig.
Ha det gott och go kram!

http://kristinakickibloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

26 april 2013 08:47

Det kan värkligen vara vackert under dessa vårdagar.
Mycket fin bild du visar.
Ha en fin helg!

http://TantGlad.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards