Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

En vecka har gått!

Av Lillis - 31 juli 2013 08:58

                             Nu har det gått en vecka sedan jag var till doktorn och

                             fick en Cortison spruta i tummen men fortfarande så

                             kan jag inte böja på den, doktorn ska ringa mig nästa

                             vecka och då får jag se vad han säger om min tumme.

                             Nu under förmiddagen så ska jag gå och kolla

                             blodtrycket då får jag hoppas att det är som det ska

                             vara.

                             I går så var det rena rama höstvädret här, det blåste

                             och regnade av bara sjutton, men regnet behövdes.

                             I dag så är det sol och moln allt i en salig blandning,

                             så det är bara att göra det bästa av denna dag.

                                 ÖNSKAR ER EN BRA ONSDAG.  

 
 
Cina

Cina

31 juli 2013 09:14

Ja igår var det verkligen inget roligt väder det var som du säger verkligen höst.
Men nu ska det bli varmt igen så än är väl inte sommaren slut.
Hoppas du får ordning på tummen och att ditt blodtryck är bra idag!
Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

31 juli 2013 10:31

vad tråkigt att det inte har blivit någon bättring på din tumme :( och håller tummarna för att blodtrycket är bra
vi har sämre väder idag istället, det är kyligt därute och risk för åskregn
Sv: nej, jag har inte hittat ploppen :( fast jag letat och letat
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Anita

31 juli 2013 14:36

Det ska bli intressant att höra om det blir nån bättring av cortizonet - och vad doktorn säger OM det inte blivit det. Har du röntgat den nån gång?? Har de sett nån förändring i så fall? Usch, vad frågvis jag är men jag vet en kvinna som är lika som du och hon fick diagnosen artros (som är så enkelt att kylla på nu för tiden) .... Hoppas du blir bättre och kan ha användning av den framöver.
Stor kram till dig vännen min !!

 
ansepanse

ansepanse

31 juli 2013 18:57

Sv: då önskar jag dig en fin kväll vännen
bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

31 juli 2013 23:39

Trist att inte sprutan hjälpte din knasiga tumme. Tur att blodtrycket var ok, då fungerar medicindoseringen rätt, alltid något positivt. Regnat vidrigt i omgångar här i dag, tror regnmätaren står på 40 mm. Så fint foto med alla små fina solar.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

1 augusti 2013 11:31

Sv: tack vännen :)
önskar dig en fin torsdag
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Annika

Annika

1 augusti 2013 12:32

Hoppas att din tumme snart är helt okej igen, och att blodtrycket var bra. Hoppas på sol idag oxå så du kommer ut en stund. Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Malin

Malin

2 augusti 2013 14:10

Tråkigt att sprutan ej hjälpte, hoppas dom kan göra någonting så du får en fungerande tumme igen!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards