Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Grått och trist!

Av Lillis - 19 september 2013 11:08

                             Så grått och trist väder och lite småkyligt är det oxå.

                              I går så gjorde jag i ordning på min balkong, tog bort

                              blommorna som inte var något fina längre.

                              Har nu varit ner på stan en sväng och köpt Ljung som

                              jag ska sätta i balkonglådan så det lyser upp lite.

                              Var även och tittade på lite höstkläder men det var

                               inget som föll mig i smaken.

                               Men en ny klocka fick följa med mig hem denna gång.

                               Var även och fikade med en bekant.

                                ÖNSKAR ER EN BRA DAG, VAR RÄDDA OM ER.  

 
 
ansepanse

ansepanse

19 september 2013 12:46

skulle också behöva ta bort de halvfula växterna på altanen
här hos mig skiner solen idag
önskar dig en fortsatt fin dag vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

19 september 2013 13:27

Se så fin bild :-)
Varmt på nätterna hos mig och omkring 12 grader varmt. Än finns det pelargoner som blommar men snart så ...
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

19 september 2013 18:21

Oj vilken fin blid du tagit.
Jag har inte satt någon ljung ännu men det kanske blir framöver.
Så synd att du inte hittade några höstkläder när du vart ute idag.
Jag har hittat massor som jag vill ha.
Önskar dig en fin kväll!

Kramen vännen.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

19 september 2013 19:29

Vi har riktigt ruskväder,men ändå rätt så varmt. Fint med ljung. Min mamma sa att man inte fick ta in den för då drog man till sig döden i huset. Så ha den på balkongen bara. Lova det. Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
gerty

gerty

19 september 2013 22:29

Ja nu börjar det bli kallt hösten är här, men ännu är det fina dagar

http://prilyckans bloggplats

 
Ruth

Ruth

19 september 2013 23:12

I morse var det bara 3* och så blir det även i natt, regn har vi haft men även sol, en salig blandning. Alla mina blommor på altanen är fina ännu, har även växter som hör hemma inomhus, men jag har redan fullt på brädorna.
Grattis till en ny klocka, kul att förnya sig lite. En fin fontänbild.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

20 september 2013 00:19

Ja nog är det hösten som är här men jag tycker om denna årstid. Lite kyligare är det ju men då får man klä sig...vilka härliga färger det börjar bli. Plockade några jätte fina lönn löv idag tänkte göra rosor av dom.
Ha en skön helg/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

20 september 2013 13:57

Ljung som är så fint, jag skall också inhandla såna och plantera :)
Jätte fin bild, lite kylig och höstig, precis som vädret är nu!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 september 2013 10:51

Sv: hoppas att du hade en fin fredag och att du får en fin helg också, jag var aldrig inne på bloggeriet igår eftermiddag/kväll
vad tycker du om årets Idol? jag tror att det kommer att bli bra, det är ju så många av årets deltagare som verkligen kan sjunga
bamsekramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards