Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 september 2013

Lördag igen!

Av Lillis - 21 september 2013 11:09

                           En kanon dag har vi med strålande sol och så skönt

                           var det ute, vad kan man mera begära av livet.

                           I går så var det full rulle här hos mig hela dagen,

                           på förmiddagen så städade jag mitt hem och på

                           eftermiddan så kom mitt barnbarn Maria hem till

                           mig, vi satt och fikade och pratade i några timmar

                           och det är så mysigt och roligt när hon kommer.

                           Jag fick en vacker och fin blombukett av henne

                           som jag ska visa för er.

                           På kvällen så var jag hem och grattade Rita som

                           fyllde år och där blev vi bjudna på en jättegod

                           smörgåstårta.

                           NU ÖNSKAR JAG ER EN SKÖN OCH BRA HELG.  

 
 
Ruth

Ruth

21 september 2013 11:30

Så vackra blommor du har fått, det lyser sommar om den, en riktig färgklick på ditt bord. Skulle nästan tro att du fyllde år, men det gör du ju inte. En helmysig dag har du haft med både Maria och Rita.
Hoppas du får en fortsatt fin höst och helg.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

21 september 2013 11:46

Så fin bukett!
Regnrusk hos mig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 september 2013 11:52

då hade du en supertrevlig dag igår :) vilken ljuvlig bukett du fick
här blåser det idag men det regnar ju inte i allafall :)
önskar dig en fortsatt fin dag vännen
bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

22 september 2013 09:53

Vilken härlig höstbukett du fått :) Verkligen fina färger!
Gott med smarrig smörgåstårta :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 september 2013 11:31

Sv: jo, ljung är vackert :)
det regnar hos mig också idag
ha en mysdag med Snuttan
bamsekramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Annika

Annika

23 september 2013 09:46

Oj, vilken fin höstbukett.Du har haft en toppen fin helg ser jag. Ha en fin start på den här nya veckan oxå. Hej svejs på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards