Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 27 september 2013

Kläder på vädring!

Av Lillis - 27 september 2013 11:42

                           Idag så var det inte lika kallt som tidigare, varit

                           ut och handlat mat för helgen, så nu behöver vi

                           inte svälta.

                           Nu har jag haft mina sommar kläder ute på vädring

                           under natten och nu ska allt förvaras till nästa

                           sommar, så får vi se hur mycket som krympt i

                           garderoben till nästa gång kläderna ska fram.

                           Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag köpt en jumper

                           så nu ska ni få se denna färg glada sak.

                            EN BRA OCH SKÖN HELG SKA NI HA.  

 
 
ansepanse

ansepanse

27 september 2013 12:37

åh vad fin din nya jumper är :) gillar verkligen färgkombinationen
här har vi haft som kallast inatt och morse, just nu är det bara 9,2
och så blåser det också
önskar dig en fortsatt fin fredag
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

27 september 2013 13:31

Gillar dina färger i den fina jumpern.
Skitväder hos mig med regn och blåst och just nu 6 grader varmt.
Trevlig helg/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

27 september 2013 17:55

Snygg tröja du köpt fina färger.
Kallt som tusan fryser snart ihjäl.
Ha en fin fredagskväll min vän.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

27 september 2013 19:10

Men var har u köpt denna fina tröja då?? Jättefin är den. Jaa du det är skönt att få undan sommarkläderna nu - En mellantid är det men snart kommer säkert snön också.
Ha et gott vännen min !!!
Stor kram från mej !!

 
Ruth

Ruth

27 september 2013 21:16

Grattis till din fina nya tröja, den gillade jag skarpt, en härlig färg i höst och vinter. Jag har känt mig låg i dag, svettas så som jag brukar göra när det är 30* på sommaren, tror jag kanske har haft lite för hög temp.
Tittar nu på Idol, duktiga unga talanger.
Hoppas du får en toppen-helg/ kram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

28 september 2013 11:51

Sv: visst ser det nästan ut som om jag målat där i trappan :)
var rädd om dig också vännen <3
bamsekramen till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

29 september 2013 11:42

Åh den tröjan var verkligen fin , super härliga färger!
Kommer sitta kanon på dig, och värma dig dessa kyliga dagar.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards