Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Söndag hela dan!

Av Lillis - 6 oktober 2013 10:58

                           I går så var det regn och rusk nästan hela dagen och

                           jag kände mig nästan lika tråkig som vädret.

                           I dag så har vi uppehåll och solen försöker att leta

                           sig fram, har nu varit ut på en liten promenad och

                           det var ganska så skönt ute.

                           Tittade ni på Körslaget och om ni gjorde det tyckte

                            ni att det var rätt kör som lämna det hela?

                            Har sovit så illa i natt, så i dag blir det att ta en

                            dag att bara slappa och ha det skönt

                             EN BRA OCH SKÖN SÖNDAG SKA NI ALLA HA.  

 
 
Spanaren

Spanaren

6 oktober 2013 12:19

Så vacker bild ... tack!
Somnade så jag måste kolla vilken kör det var som lämnade igår.
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

6 oktober 2013 18:45

åh vilken fin bild :) jättevacker
nej, jag tittar inte på Körslaget
jag har också sovit dåligt och känner mig väldigt trött
en fin kväll till dig
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

6 oktober 2013 19:20

Näääää det var TEAM BOOK som skulle ha åkt ut för fy sjutton så falskt solisten sjöng.
Fin bild du tagit.
Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

6 oktober 2013 21:40

Tyckte att dansbandsångerskans kör (glömt namnet) skulle åka ut. Ha nu en fin start på den nya veckan. Kram.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

7 oktober 2013 19:09

Sv; önskar dig och Snuttan en fin kväll
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Susanne

Susanne

7 oktober 2013 20:19

Jag har inte titta från början i år. Men jag såg förra avsnittet. Och sämre körer fanns det nog än han som åkte. Jag antar att du inte tyckte det var rätt kör som åkte?

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

8 oktober 2013 00:03

Brittsommarväder har det varit ett par dagar nu, riktigt varmt både dag och natt.
Tittade också på Körslaget, tycker alla körer är duktiga, vilka som åker ut beror nog på låtvalet till stor del tror jag. En vacker bild du har här inne, spegelbilden i vattnet är magiskt.
Kramiz vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

8 oktober 2013 11:12

Åh vilken härlig bild du bjuder på i detta inlägg!
Har ej följt körslaget denna säsong, får se om jag tar mig i kragen och kollar igenom på play :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

27 oktober 2013 21:29

En sådan fin bild!

http://debutsky.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards