Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Kallare!

Av Lillis - 16 oktober 2013 10:35

                          Nu börjar det att bli kallare ute +4 grader i morse,

                          men kallare lär det bli, så nu får jag sluta att gnälla.

                          Har nu varit ut på en riktig långpromenad, såg att

                          löven försvinner mer och mer från träden för varje

                          dag som går.

                          Under min promenad så gick jag och funderade på

                          om jag skulle ta influensa spruta eller ej, får fundera

                          på detta både en och två gånger. Hur ska ni göra?

                          Under eftermiddagen så ska jag ta och tvätta av 

                          sovrumsfönstret så jag får det gjort.

                          NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA ONSDAG.  

 
 
Ruth

Ruth

16 oktober 2013 12:11

Jag har också fått tid den 6 nov, har aldrig tagit den sprutan förut och är tveksam även nu, men eftersom inte mina lungor inte är dem bästa så kanske, kanske, vet inte i dag.
Jag skall ut och tömma några krukor innan det kommer snö, fast jag tvekar på om det kommer något förstås. Jag välkomnar snö, det blir ljusare och det mysigt.
Fina blomstergrupper på din bild i dag.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 oktober 2013 12:36

Ja tänker INTE ta influensa spruta, Håkan ska ta den.
Ja idag är det tusan kallt usch inte ett löv kvar snart på träden.
Och jag hoppas verkligen inte att det kommer snö redan nu för fytusan så
lång vinter vi får då.
Ha en fin dag med din fönster tvätt!

Kramen min goa vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

16 oktober 2013 12:49

vilken vacker bild
jo, kallare lär det bli :(
jag tillhör ju en riskgrupp och har förr alltid tagit influendasprutan men förra året tog jag inte någon och tänker inte göra det i år heller
en fortsatt fin dag till dig vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

16 oktober 2013 13:06

Vackert foto!
Är för ung för att få ta den. Har för mig att man ska vara 65 år för att få ta denna spruta. Tror inte att jag skulle ha tagit den ändå eller ...
/kram

http://spanaren55

 
Gunilla

Gunilla

16 oktober 2013 23:53

NEJ, jag har aldrig vaccinerat mig, sedan jag en gång för *100 år sedan* Slutade skolan. Blir väldigt sällan förkyld nuför tiden, så det tänker jag inte göra.
Tror inte det hjälper heller

ha en fortsatt bra vecka

Kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

17 oktober 2013 11:31

Ps Framhåller ändå att det är viktigt för alla som är lungsjuka och även de som har typ andra allvarliga sjukdomar ska vaccinera sig.

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

17 oktober 2013 13:01

Fint foto du lagt upp underbart älskar hösten och dess färger
Influensa sprutan trots att jag har tre risk grupper gör jag det inte ändå kronisk obstrik lungsjukdom + astma Men vaccinara mig aldrig för många biverkningar .Ha en fin dag kram

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

17 oktober 2013 13:05

Sv: jo, det är jättetråkigt när man vaknar så där och sedan inte kan somna om
önskar dig en toppendag vännen <3
kramen

http://kinaguld.blogg.se

 
Annika

Annika

17 oktober 2013 21:32

Nix ingen spruta här. Vi har haft snöslask idag. Usch. Fina höstblommor. Ha en fin Fredag. Kram på dig

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Malin

Malin

17 oktober 2013 21:51

Åh vilken fin bild, vilka fina blommarragemang kommunen gör hos dig :)
jag tycker du skall ta sprutan!

Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards