Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Lillis - 19 december 2013 09:32

                                      Börjar mitt inlägg med att säga Grattis till min

                              älskade dotter Carina som i dag fyller år.

                              Förra året i december så fick du ett mycket

                              tufft och jobbigt besked, det har varit ett

                              jobbigt år för dig och för som står dig nära.

                              Du ska veta att jag beundrar dig som klarat

                              av allt, nu får vi blicka framåt och gå vidare.

                              Nu ska jag snart ut och handla det som fattas

                              inför julen.

                              Sedan ska jag träffa barnbarnet Maria och 

                              hennes svägerska Rahel och gå ut och äta lunch.

                                 ÖNSKAR ER ALLA EN BRA TORSDAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards