Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Lillis - 4 mars 2013 11:53

                                  Spännande att se vad den här veckan har att bjuda på.

                                  Började denna vecka med ett tvättpass, men nu är det

                                  klart för den här gången.

                                  I morse så var det någon minus grad här, men nu lyser

                                  solen från en klarblå himmel, har varit ut på en promenad

                                  och jag tyckte nog att det var himla skönt ute, men så

                                  förbaskat halt. Jag tror banne mig att jag börjar att få

                                  lite vår känslor och det vill inte säga lite.

                                  Tänkte visa ett kort för er så ni får se hur mycket snö

                                   som är kvar i Stadsparken.

                                      EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG SKA NI ALLA HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards