Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Lillis - 17 maj 2013 11:55

                              Ännu en skön dag med en sol som lyser så fint och

                        så varmt och skönt är det ute, nu trivs jag som

                        fisken i vattnet.

                        När jag var ute så träffade jag på en bekant så

                        vi gick och satte oss på en ute servering och tog

                        en fika, tittade på folk och så pratade vi som

                        bara sjutton och hade det trevligt.

                        Sen gick jag och handlade hem lite ätbart till

                        helgen.

                        I kväll så är det åter Let's dance ska bli spännande

                        och se hur det går, denna gång hoppas jag att

                        Svenska folket röstar ut rätt person.

                       NU MINA VÄNNER SÅ ÖNSKAR JAG ER EN SKÖN PINGST.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards