Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Lillis - 14 juni 2013 12:34

                             Nu är jag här igen efter några dagars uppehåll, vad har

                             jag gjort dom här dagarna det ska jag berätta för er.

                             I onsdags förmiddag så var jag och klippte mig och

                             sedan blev jag utbjuden på lunch av Anita, vi gick och

                             satte oss på en uteservering och där tog jag in en

                             räksallad som var så god, och även en kanondag med sol

                             var det oxå.

                             I går så regnade det nästan hela dagen så då fick jag

                             hålla mig inne och pyssla med annat.

                             I dag under morgonen så var det mulet och grått men nu

                             har det skinet upp något.

                             Carina ringde i morse och sa att hon hade en tid och att

                             jag skulle komma ner så hon fick färga håret på mig

                             så nu är jag så snygg igen.

                             Kom ni i håg att jag skrev om en andhona som låg vid

                             Kyrkan, nu har hon fått sina ungar och jag höll på att

                             få hjärtslag när hon skulle över gatan och ner i

                             Stadsparken, men bilarna stannade så hon kom över

                             med de små, tog ett kort men det blev lite suddigt

                             men ni får se det i alla fall.

                                 ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards