Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Vinter igen!

Av Lillis - 11 januari 2014 10:21

                             Nu har snön och vintern kommit tillbaka och-5 grader

                             har vi, jag antar att det är väl bara att gilla läget och 

                             göra det bästa av det. Jag hade velat haft den här 

                             snön på julafton istället för nu, men det är vad jag 

                             tycker.

                              Har i alla fall varit ut en sväng i snövädret.

                              Tror nog att jag ska hålla mig inne resten av dagen

                             och göra lite nytta i mitt hem.

                                 ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG  

 
 
ansepanse

ansepanse

11 januari 2014 11:44

så nu har du också fått det vita och minusgrader
jag är SÅ glad över att fortfarande få slippa det, här har jag just nu + 6,8 grader :) du hör, MÅNGA plussisar fortfarande :)
det gör du rätt i som håller dig inne resten av dagen
ha en fortsatt fin dag
bamsekramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

agge

11 januari 2014 11:56

Äntligen snö och jag hoppas att den får stanna kvar ett tag nu. gillart.....

kram

 
Spanaren

Spanaren

11 januari 2014 12:52

Såg att du observerade att vi hade minus 18 grader och blåst till det. Köldfaktorn blir ganska så stor då *ler* Vi med har fått snö och mer vill jag ha. Önskar dig och Snuttan en bra lördag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 januari 2014 13:21

Här har vintern återkommit också, har snöat sedan i går em. och det är -11* men inomhus är det varmt och skönt. Önskar dig en fin helg!
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

11 januari 2014 18:49

Samma skitväder här hos mig ogillar detta väder.
Säger som du har det inte kommit tidigare så behöver det inte komma nu heller.
Men men bara att gilla läget tyvärr.

Ha en fin lördagskväll min vän.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

12 januari 2014 11:39

Sv: nej, jag förstår heller inte varför det ska bli kallt nu när vi inte haft det förut
en fin söndag till dig också vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Susanne

Susanne

12 januari 2014 15:59

Som hundägare är det bra att snön kom nu så lervällingen som låg på marken slapp fastna på Spike varje gång man gick ut. Och visst är det trevligt nu när det blev lite ljusare. Men FY så kallt det är!! Nä, sommar ska det vara ;)

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
kristinakicki

kristinakicki

12 januari 2014 18:44

Hos mig här i Fagersanna så är snöigt och det blir bara kallare och kallare.
Ha det gott och en go kram för att du kommer ihåg mig fast jag inte är på bloggen så ofta. men goa vänner består.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards