Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

Onsdag!

Av Lillis - 15 januari 2014 10:31

                                I dag så är det Tulpanens dag och tyvärr så kan

                                jag inte köpa några eftersom Snuttan äter på dom.

                                I går så tog jag en långpromenad hem till Carina, får

                                passa på när hon är ledig var där i några timmar och

                                det var trevligt.

                                Nu ska jag snart sätta lite fart och börja städa i mitt

                                hem så det blir lite ordning igen

                                Har oxå börjat att titta på Farmen, undrar hur denna

                                omgång ska sluta.

                                Har även varit ute och gått i snövädret.

                                    EN BRA ONSDAG SKA NI ALLA HA  

 
 
ansepanse

ansepanse

15 januari 2014 11:39

hahahaha - lilla Snuttan då :) så hon gillar också tulpaner, fast på ett annat sätt alltså
du har mer snö än jag, här är det bara ett väldigt tunt täcke
önskar dig en fortsatt fin dag vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

15 januari 2014 11:59

Så vitt och rent det blir med snö eller hur?
Har inte börjat att se Farmen denna gång. Är det bra? Vill inte fastna framför teven så ofta *ler*
Nog är Snuttan finare än tulpaner så klart /kram
Ps Ha en bra dag

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

15 januari 2014 15:31

Jag tror banne mig att du har mer snö än vad jag har.
Men idag har det ju små snöat hela dagen, vill inte ha denna vita vara.
Fast det är ju bara att gilla läget.
Nu är det bara 2 dagar kvar sedan blir jag fin i håret ska bli så skönt.

Trevligt att du och Carina kunde umgås igår.

Ha en fin eftermiddag!

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

15 januari 2014 20:46

Så tulpaner smakar gott för katter alltså. Tråkigt att hon äter upp dom. Tulpaner som är så vackra..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

16 januari 2014 17:27

Först vill jag berömma din bild som är så vacker. Jaa, bilden på Snuttan är också fin men den här naturbilden är så tjusig.

Har du ont i handleden eller ??? Något jag missat men såg på FB att du inte visste om du skulle kunna bowla.
Hoppas du inte fryser bort i den här isiga vinden som är här idag.
Stor kram från mej !!

http://resenarskan.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

16 januari 2014 19:08

Sv: önskar dig en fin kväll tillsammans med Snuttan
här ska vi titta på Antikrundan och sedan Djurskyddsinspektörerna
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

18 januari 2014 11:14

Tittar också på farmen , ett blandat gäng men inte så mkt koll på saker och ting tycker jag :P hehe!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards