Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

Ny vecka igen!

Av Lillis - 10 februari 2014 10:51

                            Har nu varit ut på en liten promenad, ganska så

                            skönt tyckte jag att det var och 3 grader har

                            vi hos mig.

                            Hoppas att er helg har varit bra, min har varit

                            lugn och skön, har tillbringat mycket tid framför

                            TV:n och tittat på våra duktiga skidåkare.

                             Förkylningen vill inte riktigt släppa taget om 

                             mig men det tar väl sin lilla tid att bli riktigt

                             återställd kan jag tänka mig.

                             Nu ska ni få se att nästan all snö försvunnit.

                               EN BRA MÅNDAG ÖNSKAR JAG ER  

 
 
ansepanse

ansepanse

10 februari 2014 11:14

här har vi inte någon snö alls kvar, skönt att du är bättre även om du inte är riktigt bra
Sv: tack :) jag vidarebefordrar :)
fortsätt krya-på-andet du också
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

10 februari 2014 11:53

Nästan ingen snö kvar ... inte avundsjuk på dig ;.)
Hoppas att min snö stannar kvar trots blidväder och halka osv.
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

10 februari 2014 20:16

Jag vill ha vår så jag är inte ledsen över att snön smält bort. Det enda som är lite tråkigt är att det är så himla lerigt och skitigt. Inte kul att ha vit hund nu :(

Hoppas det släpper snart. Inte kul att vara förkyld länge..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 februari 2014 14:28

Tror du att det kommer mera snö i vinter? Vid Värmlands stugan snöar det nästan dagligen, så snö får vi nog i påsken. Det tar tid för kroppen att återhämta sig efter en förkylning, men du får ta en dag i taget så är det nog snart över.
Kram på dig ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

11 februari 2014 15:50

Sv: här är det en grådag igen :(
önskar dig en fortsatt bra tisdag
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

11 februari 2014 20:38

Ja nu vill man verkligen ha vår o sol så trist med detta gråväder.
Men idag har det vart sol hos mig tänk så mycket ljusare det blir.
Ha en fin kväll min vän!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

11 februari 2014 20:42

Hoppas förkylningen ger med sig och att du får en fin fortsatt vecka fina du.
Pssss....älskar din fina missebild i din header!
Varm varm kraaaam!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
Malin

Malin

13 februari 2014 12:38

Åh vad härligt med bar mark , här är det inte bart någonstans, och i skrivande stund så vräker snön ner, nu börjar man bli less på den vita varan!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

14 februari 2014 19:56

Oj då - ganska grönt ser det ut där!

http://debutsky.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards