Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

Ny vecka igen!

Av Lillis - 19 maj 2014 10:31

                               En helt underbar helg har vi haft med sol och

                               värme så skönt.

                               I dag så lyser solen med sin frånvaro men så

                               varmt ute.

                               I lördags kväll så fick jag främmande av Anita S

                               så några trevliga timmar tillsammans hade vi.

                               Nu har jag varit ut och köpt Pelargoner så jag

                               ska plantera i balkonglådan, så nu ska jag sätta

                               lite fart och börja plantera.

                               EN BRA OCH FIN START PÅ VECKAN SKA NI HA  

 
 
Spanaren

Spanaren

19 maj 2014 11:29

Soligt och varmt hos mig .-)
Satte nyss några pelargonieskott i några krukor.
Ha en bra dag/kram

Ps Fin bild

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

19 maj 2014 13:39

solen skiner här nu men lite senare i eftermiddag ska det tydligen bli regn
blir jättefint med pelargoner på balkongen
Sv: jo, Maja blev lite skraj och dessutom var hon ju tvungen att gå ur bilen och dra det döda djuret ner i diket
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

19 maj 2014 20:05

Ja helgen har varit strålande, men i dag har det varit en del moln och i em. kom det störtskurar som heter duga, det höll i sig i 1timma och 20 min, så mycket regn och regnar gör det fortfarande. Med störtskurarna så fick vi årets första åska.
Jag är sen i år med att köpa blommor, vill har ordning på altanen och vill bli av med byggrejer bräder, sågspån och skit först. Mina rododendron blommar inte ännu, en fin bild.
Kramen �� ��

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

20 maj 2014 21:22

Trevligt med främmande :)
Jag har också köpt, eller jag har fått te blommor som jag skall plantera imorgon :) blir så mysigt, hoppas du fotar och visar oss.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards