Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 maj 2014

En klarblå himmel

Av Lillis - 22 maj 2014 07:45

                                  Sol så långt ögat kan se och jag njuter som bara

                                  sjutton.

                                  Nu när det är sköna och fina dagar så kommer jag

                                  inte att sitta så mycket vid datorn vill hellre vara

                                  ute så mycket som möjligt.

                                  I går så träffade jag Anita S på stan så vi gick och

                                  satte oss på en uteservering och tog en fika, och

                                  oj vad solen brände i skinnet.

                                  Nu under förmiddagen så ska jag gå ner och bowla

                                  så får vi se hur det går.

                                  Snuttan tackar för alla grattis hälsningar hon fick

                                  av er.

                                    ÖNSKAR ER EN SKÖN OCH BRA TORSDAG  

 
 
ansepanse

ansepanse

22 maj 2014 10:47

jo, nu gäller det att njuta av värmen och det vackra vädret
underbar bild
var rädd om dig vännen
kramen

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

22 maj 2014 13:08

Sv: tack vännen, jag sitter här på altanen, har just ätit lunch, innan lunchen badade jag Nemo och Sluggo och ska nu ta och sommarklippa Sluggo, det gör jag också härute på altanen
ha en fortsatt fin dag vännen
kramaar

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

22 maj 2014 19:06

Ohhh så vacker bild på syrenerna, känner doften.
Hoppas det gick bra på bowlingen idag.
Jaaaaaaaa nu är det underbart ute.....njuter så mycket jag kan.
Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

22 maj 2014 19:22

Visst ska vi passa på att vara ute så mycket som möjligt dessa underbara dagar. Min Syrener har inte riktigt slagit ut i blom ännu. Det är väl nu man säger mellan hägg och Syren.
Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Malin

Malin

22 maj 2014 19:33

Oj vad syrenen blommar hos dig, så himla fint, och dess doft sen ska vi inte prata om :)
Hoppas bowlingen gick bra, du gör rätt i att njuta av vädret ute istället för vid datorn :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 maj 2014 19:44

Nu har syrenerna slagit ut här också. En tropisk värme ute i dag också trotts att solen har gömt sig mycket i dag så har det varit 29* ute, 26 nu och det samma inomhus, har inte varit utomhus mer en vad som har krävts av mig.
Kram vännen ��

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

22 maj 2014 21:53

Nämen. Har Snuttan fyllt år. Grattis till henne i efterskott :)
Det är så underbart varmt nu. Jag tog mig en extra promenad ner på stan från jobbet idag. Man vill ju bara vara ute i det fina vädret. Hoppas det håller i sig..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

23 maj 2014 12:56

Sv: här är det rätt mulet, solen kikar bara fram lite, men det är jättevarmt ändå
ha en fin fredag vännen
¨kramen

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

24 maj 2014 08:05

Fin bild!
Vi hade 30,4 i skuggan igår. Värmen verkar finnas i hela landet som tur är. Trevlig helg/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 maj 2014 11:39

Sv: vad trevligt :) då kommer det bilder därifrån sedan :)
ha en fin lördag nu
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards