Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Lillis - 4 april 2014 11:09

                                  I dag börjar jag med att säga Grattis till min

                                  yngsta och kära dotter Liselotte som i dag

                                  fyller 43 år. Synd att du bor så långt bort, så

                                  vi inte kan träffas på din dag. 

                                  En vacker dag har vi men i morse så var det

                                  -5 grader.

                                  I går så var jag åter och Bowlade men det var

                                  inte riktigt min dag.

                                  På eftermiddagen så fick jag främmande av

                                  Karin, så vi fikade och pratade och trevligt

                                  var det.

                                  I kväll så är det åter Let's dance ska bli skoj.

                                  Här får ni se en bild på Liselotte.

                                   ÖNSKAR ER EN BRA FREDAG

 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards