Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Lillis - 9 september 2014 12:05

                                Nu var det ett tag sen jag var inne på bloggen, men

                                nu är jag här igen.

                                Min och Snuttans helg har varit bra, med vackert

                                väder.

                                I går var jag och styrketränade och det känns så

                                skönt i hela kroppen.

                                Efter en natt med regn och en morgon med dimma

                                så blev det en riktigt skön höstdag.

                                Nu har min vän och bloggvän Cina varit här och

                                levererat en väska som hon köpte i Turkiet åt mig,

                                Visst är den fin?

                                 ÖNSKAR ER EN BRA TISDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards