Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2008

Av Lillis - 20 maj 2008 13:05

 I dag är en stor dag i Eskilstuna,flaggan i topp för lilla

Snuttan som blir 5år, så det ska firas med räkor som hon älskar vad gör man inte för henne i dag.Måste skryta lite i dag har jag varit rökfri i 5 månader. Nu önskar jag er alla en bra dag

Kram

Av Lillis - 19 maj 2008 18:00

 Inget regn i dag, solen tittat fram då och då,men kallt i luften.I dag har det inte hänt så mycket men vad gör det. Har varit och beställt en resa till Åland 4/6 och det ska bli kul,har även varit ner på stan och titta på alla snygga kläder som finns, man blir ju sugen att handla.

 Ha en bra kväll

kram

Av Lillis - 18 maj 2008 16:41

 Jag undrar om det är sommar eller höst, här är det jätte-kallt och det har regnar ända sen i går, jag känner mig lika tråkig som vädret är. Men jag vill i allafall önska er en bra Söndag, Var rädda om er

  Kram

Av Lillis - 16 maj 2008 11:51

Här har det regnat hela natten och det regnar fortfarande och kallt är det oxå.Först och främst vill jag tacka Cina för bakgrunden du har gjort åt mig.

Så villjag önska alla en bra och trevlig fredag

Ha det gott

Kram

Av Lillis - 15 maj 2008 15:33

 På förmiddagen regnade mycket och kallt var det oxå,har varit och tränat det känns så skönt efteråt.Har även varit och köpt en tomatplanta, jag hade en förra året och jag fick jätte-mycket tomater. Nu ska jag snart hem till en väninna och prata lite strunt sen måste jag vara hemma till Spårlöst börjar.

Önskar alla en bra kväll

kram

Av Lillis - 14 maj 2008 15:09

Har varit ute på en riktig långpromenad.men vädret är inte det bästa.Annars har jag inte gjort så mycket i dag,mina tankar har varit hos Maria fick ett sms från henne att hon mår pyton.Äntligen har jag skapat en ny omröstning. Önskar er alla en bra kväll

    Kram

Av Lillis - 13 maj 2008 14:47

   I dag är det en tung och tråkig dag,lilla Leonidas finns inte kvar hos oss längre,han hade fel på framassarna och hade Maria låtit operera honom, hade han bara haft 50% chans att bli bra.Även fast det gör ont så måste man tänka på honom först och främst han ska inte få lida

Ha en bra kväll

Kram Lillis

Av Lillis - 11 maj 2008 16:48

 Här har vi haft ett riktigt fint Pingstväder med strålande sol. Har varit hos min dotter och hennes sambo i Vilsta dom har sin husvagn där, och setat i solen, jag brukar aldrig bränna mig men det har jag gjort nu,när man sitter och pratar så glömmer man tid och rum. Jag berättade för ett tag sen att jag hade blivit tillfrågad om jag ville arbeta extra 3 veckor i sommar,och det ska jag göra

 Ha en bra kväll

kram

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards