Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2008

Av Lillis - 9 maj 2008 11:10

           Vackert väder även i dag. Vill önska er alla en bra fredag. Och en fin och mysig Pingst

 Var rädda om er

kram

Av Lillis - 8 maj 2008 18:55

 Solen skiner från en klarblå himmel. Har hängt ut kläder på vädring, och kan ni tänka er att jag haft fukt i garderoben,har gått upp lite i vikt sen jag slutade röka men det är smällar som man får ta.Jag och en väninna tog cyklarna och en kaffekorg ut till ett ställe som heter Vilsta och satt där och fikade. Nu är det Spårlöst som gäller i kväll

  Ha en bra kväll

kram

Av Lillis - 7 maj 2008 18:02

 Idag har vädret varit så där, men det är varmt i luften.Har varit hundvakt åt Leonidas. Nu ska jag snart i väg och träffa mina gammla arbetskompisar, vi ska gå på en Grekisk restaurang som heter Akropolis och äta,det ska bli kul en del av dom har jag inte träffat sen jag slutade mitt arbete i Oktober.

 Önskar er alla en bra kväll

Kram

sol

Av Lillis - 5 maj 2008 19:57

 Vilken strålande sol det har varit idag.Har varit hundvakt några timmar,gick sedan ner till Stadsparken och satt i solen det är så himla vacker där.Har fått frågan om jag vill arbeta extra i sommar på 50 procent i 3veckor,senast jag var in och arbetade var i december.

Önskar er alla en fin kväll

kram

Av Lillis - 4 maj 2008 20:28

   Har varit en jätte-vacker dag,har varit ute och gått i det vackra vädret,men mest har det varit pust och stön hela dagen var ju borta i går kväll och det blev sent och så drack man ju ganska mycket vin så nu förstår ni att jag inte mått så bra,men kvällen var trevlig

Ha en bra kväll

 Kram

Av Lillis - 3 maj 2008 11:49

     Nu på dan är det Pride parad i E-tuna så jag ska gå ner om ett tag och titta. Sedan Ska jag fortsätta till Maria och vara hundvakt några timmar.Kl:18 ska jag vara borta hos goda vänner på mat och dryck, ta ska bli så roligt att träffas det var så längesen vi sågs. Så det blir och packa ner ett ombyte med kläder och ta med mig till Maria.Man måste ju se skaplig ut i kväll

 Ha en trevlig helg

 kram

Av Lillis - 2 maj 2008 14:39

 Solen lyser med sin frånvaro, men luften är varm och skön. I dag har jag varit och köpt pelargoner till balkonglådan och andra blommor kommer det vid ett senare tillfälle.Man måsste få lite snyggt där oxå

Önskar er alla en bra kväll

kram

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards