Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juli 2008

Av Lillis - 21 juli 2008 18:51

 Vilket åskväder vi haft i dag och regnat har det oxå gjort, men åskan är värst är så åskrädd.

 Har arbetat mellan 7-14 idag  sen är jag ledig 3 dagar och det känns skönt. Ska sätta mig ner och koppla och ägna mig åt Snuttan.

Ha en bra kväll

Av Lillis - 20 juli 2008 17:46

  Nu på eftermiddan har det åskat,och det gillar jag inte.

 Igår arbetade jag mellan 12-20,30 det känns att man inte arbetat på länge,var helt slut i benen och i huvudet gick och la mig på en gång när jag kom hem. I dag har jag arbetat 7.-16 och  känner mig inte så slut. Ska ta några kort från min arbetsplats så ni får se hur det ser ut

Önskar er alla en bra kväll

Av Lillis - 18 juli 2008 13:04

              Ville passa på och önska er alla

               en bra och trevlig fredag innan

               jag åker och arbetar.

Av Lillis - 17 juli 2008 15:33

 Har varit så kallt i dag, på eftermiddan så öppnade sig himlens alla portar regnet bara vräkte ner,men luften blir skön efteråt.

 I går kväll ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde arbeta 7-13 idag fanns ingen och få tag på så jag ställde upp. I morgon börjar mitt vik på 4 veckor så i morgon arbetar jag 16-21,och hela helgen så jag vet vad jag gör,men det känns bra att göra lite nytta ett tag.

Vi hörs i morgon

Av Lillis - 16 juli 2008 17:16

 Ännu en vacker dag med strålande sol, men det har blåst som bara sjutton. I dag är jag så slö och lat har inte gjort något vettigt på hela dagen men det känns ganska skönt. I går var jag till läkare och det var bihålorna som jag trodde så nu är det bara att äta pencilin och se glad ut men huvudsaken är ju att man blir bra

 Ha en bra kväll

Av Lillis - 14 juli 2008 17:16

 Huvudvärken håller i sig, bara jag böjer på huvudet så spränger det över ögonen och näsroten,så jag tror att jag åkt på bihåleinflamation ska ringa läkare i morgon.

Nu i kväll kl:21 måste jag titta när dom firar Victoria det blir kul

Vi hörs i morgon

Av Lillis - 13 juli 2008 20:43

  Vackert väder hela dagen. Har haft huvudvärk hela dagen. Så jag slutar mitt inlägg för i kväll:Vi hörs i morgon

 Ha en bra kväll

Av Lillis - 12 juli 2008 20:01

 I dag har jag varit inne och arbetat 7-12 och det gick väl bra men det är jobbigt för huvudet, jag arbetar med dementa. Nästa fredag börjar jag mitt vik på 4veckor.

I kväll har jag gratis underhållning Håkan Hellström och Kent spelar på Strömsholmen det ligger 5min från där jag bor.Nu har jag inget mer att skriva om i dag.

En fin helg önskar jag er

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards