Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Snöar!

Av Lillis - 1 mars 2010 11:04

 I morse när jag slog upp mina ljusblå och tittade ut så snöar det igen snön bara vräker ner, konstigt väder vi har i går så var det tö väder som hette duga i dag så är det minusgrader igen.

I går så var jag hem och firade Peter som fyllde år i fredags, och det bjöds på god smörgåstårta som Carina hade fixat och några trevliga timmar hade vi att umgås.

Under förmiddagen så har jag varit och tittat till Anitas blommor och post och när jag är utanför hennes dörr så hör jag att det piper och likadant när jag kom in i lägenheten så det var bara att plocka ner brandvarnaren

Nu önskar jag er alla en bra dag

 
 
Ingmarie/Mimmi

Ingmarie/Mimmi

1 mars 2010 11:28

Nu när jag tittar ut genom fönstret så vräker regnet ner, så det blir till att sitta inne idag med...ha en fin dag

http://mimmiros.blogg.se

 
gerty

gerty

1 mars 2010 12:55

Här snöar det också idag och är -grader, så vi får nog vänta på våren

http://bloggplatsen, se

 
agge

agge

1 mars 2010 14:55

Idag är det ett jäkla busväder igen......Usch och fy, vad trist

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Av Irja.

Av" title="http://bloggplatsen.se]Av" target="_blank">bloggplatsen.se]Av Irja.

1 mars 2010 15:08

Kära Lillis ! ! !
Här hos oss, den norra delen av Landet,har det snöat ett par dagar nu,natt som dag,så inte behöver jag gå på GYM inte,jag får motion ändå,med att skotta snö,,, Och Fröken Vår vågar inte visa sig än,Men jag hoppas Kung BORE har gjort sitt, för den här vintern,,,vilken vårflod,det kommer att bli när allt detta ska tina bort,,, Och vi som bor så nära Rosån ,det kommer att vata en hiskelig vårflod,,, så vi kommer flyta iväg som på en husbåt LER,,,Idag blir det en inne dag och blogga kommentarer och vårhälsningar enligt almenackan,är det första dan i Mars våren ska göra sitt framträdande , kanske i Skåne , men inte här Önskar dig en skön dag KRAM IA>>>>>>>

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

1 mars 2010 16:07

Samma jäkla väder här....snöat hela dagen.

Önskar dej en trevlig kväll !

http://violett.bloggplatsen.se

 
solan

solan

1 mars 2010 17:57

Här är det hyfsat vackert väder i dag -3 och solen försöker titta fram.
Ljust ända till halv sex.VÅREN KOMMER NOG I ÅR MED!
Här brukar dagsmejan börja efter Vasaloppet nästan varje år
Kramen.

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

1 mars 2010 18:54

Snö här med. Hela dan lång :-(
Det är så förrädiskt också när det går från plus till minus. Sen kommer det snö på så man inte ser vart det hala är. Lätt att göra illa sig då

Mmm smörgåstårta. Älskar smörgåstårta :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
margit

margit

1 mars 2010 20:00

Hej Lillis! Så det har snöat hemma i "Smestan" också...är nu i Kolsva hos Lasse.
Vi fick i morse sopa bort massor av snö och skrapa rutorna. En av grannarna körde med snöslungan på förmiddan så då blev "det fint" igen...tills nästa snömassor.
Så då har vialla tre. firat våra barnbarns födelsedag.
Kramen!!

http://marrgitholm.blogg.se

 
Marianne

Marianne

1 mars 2010 20:25

Vi har fått en dm nysnö idag. Så det lär väl dröja innan våren kommer igång
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Lena

Lena

2 mars 2010 07:48

Hej Vännen
Här har det slutat snöa och jag ska snart ut och skotta efter ovädret igår.Hoppas nu att jag tar sista spadtaget för denna vinter,hihi!tror du det?allt är bra med valparna,dom växer och utvecklas mycket nu.Förstår att du blir sugen på en liten puppis,hihi!men du har ju Snuttan din fina katt.Jag tycker hon har så fina färger.Grattis till Peter oxå!visst är det gott med smörgåstårta?köpte en liten på prix i Fredags,men den var faktiskt inte så god.Hoppas din dag blir bra.Sköt om dig så hörs vi!
Kramen på dig/Lena

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards