Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

SOL

Av Lillis - 17 maj 2010 12:41

 En vacker dag med en stor och härlig sol över Eskilstuna, nu hoppas jag att vädret håller i sig och att vi får en fin dag i morgon när Siv och jag åker till Åland.

I morse så var det åter dax att springa upp och ner i tvättstugan

 När jag var färdig i tvättstugan hade jag bestämmt träff med mitt barnbarn Maria på stan, när vi hade uträttat det vi skulle så  var jag med hem till henne och pratade bort en stund. På eftermiddagen så ska jag ta en promenad och bara njuta av vädret

Ha en fortsatt bra dag

 
 
Monica

Monica

17 maj 2010 13:38

Jaha du, solen orkade inte ända hit idag förstår jag, men roligt att du får njuta av den i alla fall.

Ha en trevlig resa till Åland i morgon!

http://violett.bloggplatsen.se

 
av irja

talisten.bloggplatsen.se " title="http://40- talisten.bloggplatsen.se " target="_blank">av irja

17 maj 2010 17:59

Kära Lillis !!!
Det var de solstrålarna jag dela med mig,och skicka till dig vännen...LER ....Värmen är kvar trots allt,vi hade en frukdansvärd åskväder i natt TOR med sin hammare levde f....n, det var rena blixt och dunder.....Önskar dig och vännen Siv en trevlig TRIPP till ÅLAND och att ni får en underbar solvarm dag.....KRAM IA......

http://40- talisten.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

17 maj 2010 18:52

Jo nog blir det en hel del bilder sen,du vet ju hur jag är,hihi!Ha det så roligt i morgon nu och ät och drick gott på båten.Och så slår du klackarna i taket,hihi!Var försiktig och sköt om dig!
Många kramar från mig.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

17 maj 2010 19:09

Åhhhh samma väder här vi hade +33 grader på våran baksida idag. Hoppas ni får fint väder på kryssningen. Är sååååå avis på er.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

17 maj 2010 21:23

YES nu är det din tur att få sol vännen :) Härlig resa önskar jag dig!
Kramar om :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

solan

17 maj 2010 23:40

Kul....Hälsa Åland...Ha det jättekul på resan
KRAMEN:::

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards