Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

Fredag igen!

Av Lillis - 23 juli 2010 11:35

 Det blev ingen åska i går i stället så kom det en regnskur som hette duga vid lunchtid.

I går eftermiddag så kom Peter och Kate hem till mig, nu har hon varit här en månad men hon har rätt att stanna i 3 månader så nu har hon bestämt att hon ska vara kvar till i September.

I dag så är det så svalt ute det var nästan så jag tyckte att det var kallt,aldrig så blir man riktigt nöjd. Nu får man se vad som händer och sker under helgen

Tar nu lite ledigt från bloggen i morgon, återkommer på söndag

 Önskar er alla en bra och fin helg  

 
 
Malin

Malin

23 juli 2010 17:22

Önskar dig en riktigt trevlig helg:)
Kram

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

23 juli 2010 18:31

Bra att du slapp åska, den skapar oreda i kroppen och man vet inte hur man skall komma ifrån den utan huvudverk och sönderbitna naglar. Regnet var ju välkommet. Svalt och skönt även här i dag, passade på att städa golven och gnussa lite med dammtrasan, ligger efter med mina sysslor på grund av värmen. Ha en mysig helg så hör's vi sen.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

23 juli 2010 22:47

Nå, det har ivf regnat hos dig. Här är det så torrt så att det dammar när man går *s* Känner mig lite udda, jag njuter av värmen, skönt att slippa frysa, vilket jag nästan jämt gör. Denna värme stör inte mig någonstans :) Gött att ta lite ledigt ifrån bloggandet, njut nu så hörs vi vidare :)
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

24 juli 2010 10:36

Skönt med en regnskur även om den för med sig betydligt kallare luft. Här fick vi som sagt var knappt något regn alls :(

Vad kul att hon beslöt sig för att stanna så länge hon fick.

Ha en supertrevlig helg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
av Irja

av Irja

24 juli 2010 16:11

Kära Lillis !!!
Vi hade också åskoväder i veckan som var, det börja på onsdagseftermiddag strax det vi vinka av Margit och Lasse....Och det vara ända till torsdagseftermiddag,så vi fick en rejäl rotblöta,,,,Men i dag gassar solen från en klarblå himmel och det är varmt ute......HA en skön och solvar helg.....KRAM IA,,,,,,

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

24 juli 2010 21:58

Precis Lillis man är aldrig nöjd med vädret.Usch så jag frös när vi var ute och grillade.Men jag fryser heller lite än svettas som man har gjort dessa heta dagar.Kul att Kate får stanna till September,men hur blir det sen då för henne?Är Peter ditt barnbarn eller?Här regnar det just nu och det är bara bra tycker jag.Det behövs verkligen.Trött är jag efter den här dagen så nu blir det sova för mig.Godnatt!så hörs vi!
Kram vännen.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

25 juli 2010 10:57

Vi fick ihållande regn från lördag eftermiddag. Det har väl i princip inte slutat än. Nu äntligen har vi fått lite påfyllt i både brunn och vattentunnor :)

Hoppas din helg varit bra
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards