Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Lillis - 8 februari 2011 11:43

Blött och slaskigt ute. Tidigt i morse så var det snöblandat regn här i stan.

Började min tisdagsmorgon med ett tvättpass

När tvätten var klar så gick jag ner på stan var tvungen att gå till Apoteket och hämta ut medicin, men då hade dom inte mina piller hemma,så nu får jag hämta dom i morgon.

När jag ändå var på stan så var jag och tittade efter en present åt min väninna Siv som fyller 65år i morgon, ska uppvakta henne på torsdag

I kväll så kommer det ett program som heter Den hemlige miljonären, kl:21 på

kanal 5. Det handlar om en person som lever i överflöd, och under en vecka så får dom leva som volontär bland folk som har det svårt. När veckan har gått så delar dom ut pengar av sin egen förmögenhet till dom som har det svårast

En bra dag önskar jag er

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards