Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Tisdag!

Av Lillis - 5 april 2011 12:33

  I dag så lyser solen med sin frånvaro, det ser nästan ut som det kan bli regn.

  I natt så drömde jag om Tacopaj och när jag vaknade så var jag så sugen på det

  så nu har jag gjort den i ordning så nu står den i ugnen och jag väntar på att den

  ska bli klar

  Jag var ute en snabbis under förmiddagen mendet blåste ganska så mycket.

  Precis när jag kom hem så kom Hasse över en sväng och ville ha lite kaffe.

  På eftermiddan så kommer mitt barnbarn Maria hit och tittar till sin mormor

 och det är alltid kul när hon kommer hit.

   Nu önskar jag er alla en bra tisdag

 
 
Glimz

Glimz

5 april 2011 12:56

Här har vi haft strålande solsken =) Hoppas du slipper regnet. En super smarrig middag får du ivf :D
Sv; Det är en liten jaktlabrador & han är så fin =)
Kram till dig vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

5 april 2011 13:05

vad gott med tacopaj och roligt att få besök av barnbarnet :) här är det också grått och nästan regn
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
solan

solan

5 april 2011 13:26

I går sol i dag gråväder....
Visst är det kul när barnbarnen tittar in.
Stryker kläder...undrar varför jag alltid sparar ihop så mycket innan jag stryker,onödigt tycks det :)
I kvällblir det dans,I like...
Ha en bra stund med Maria/Kramen.

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

5 april 2011 13:38

Här är det en underbar och värmande sol och plus 8 grader i skuggan. Suttit ute en stund men sedan så gick jag och Odi in för att grädda limpor. Smaska på med din Tacopaj *ler* ... gott i gott, gott/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

5 april 2011 14:13

Gott med tacogratäng.
Här blir det spagetti och köttfärssås.
Var meningen att jag skulle göra lasagne men ja hoppar över det idag.
Regnet hänger i luften här oxå och det är grått o mulet. Fast solen sken så fint i morse en stund.

Ha så trevligt med Maria idag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

5 april 2011 20:15

Tacogratäng är smaskens......kul med besök av både vänner och barnbarn.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

5 april 2011 21:27

Åhhh tacopaj. Gud så gott!

Du har haft fullt upp med skojigt besök :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

5 april 2011 23:15

Pisseregn här i dag och snö'n smälter som smör i solsken, får inte, får inte, påsken har ju inte varit ännu. God mat har du mummsat i dig i dag, äta gott och unna sig är inte fel. Kul med besök.
Nu skall jag försöka att sova, natti, natti-kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 april 2011 06:14

Kul att ibland minnas vad man drömmer,och som i ditt fall även vara sugen på det när du slår upp ögonen :) Hoppas det smakade toppen! ..
Mysigt med lite besök =)
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards