Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Bröllop!

Av Lillis - 29 april 2011 13:47

  Nu sitter jag och följer bröllopet mellan William och Kate och visst

  är den fint, men tycker nog att det Svenska var mycket finare, men  det

  det är ju vad jag tycker.

  En fin dag har vi med sol och får hoppas att det blir en vacker dag i morgon

  I dag så känner jag mig deppig och nere och vill bara gråta, men det går

  över.

   Slutar mitt inlägg med att önska er en bra Valborg


 
 
Glimz

Glimz

29 april 2011 14:17

Det bröllopet missade jag, synd. Var iväg till Bögsgård (idag också) & käkade lunch med Eva igen. Det är så trevligt att sitta där :) Men vännen, man får ha depp dagar & det är tillåtet att gråta.
Kramar om dig massor

http://ninz.bloggagratis.se

 
attis

attis

29 april 2011 15:08

Visst är det vansinniga ideér de får. Jag har oxå varit på bröllop. så vackert så. Ha en bra Valborg du oxå.
Kram

http://attisblogg.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

29 april 2011 15:48

Så tråkig vigselakt och jag höll på att somna. Men otroligt söta var dom ändå *ler* Våran Vickan och Daniel är bara så härligt kära och uppiggande bra. Deras bröllop ... det var ett bröllop! Men olika seder och bruk gör det bli det blir. Ut och gå så kanske deppen släpper lite/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

29 april 2011 15:54

Jag missade bröllopet. Var ute i solen i stället.
Tråkigt att du känner dig deppig,men förstår dig. Jag drabbas ofta av det när jag saknar min älskade man.Kommer aldrig över det och det ska/vill jag inte heller.
Jag ger dig en stor tröstekram och hoppas du får en gladare helg.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

29 april 2011 16:49

jag var också med på ett hörn :)
men snälla vännen, varför är du ledsen, jag kramar om dig i tankarna, kramar om dig jättemycket
hoppas du känner dig bättre snart, mycket snart
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

29 april 2011 18:35

Bröllopet det missade jag eller jag gillar inte Englands kungahus så där värst bra.
Inte skall du deppa nu min vän men jag förstår dig och du vet så väl vart jag finns bara o slå en signal.
Och det gjorde du.....du hannt för mig denna
gång. Tack för pratstunden den behövde nog både du och jag idag!

Massa kramar till mig min älskade vän!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

29 april 2011 19:10

Go kväll!
Håller med bröllopet var ganska stelt, Viktoria o Daniels bröllop var mycket trevligare att titta på.
Ha en bra Valborg/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

29 april 2011 21:38

Jag har bara sett det Svenska bröllopet och det var fint!

Vissa dagar är inte skojiga men som tur var kommer det bra dagar igen..

Ha en trevlig valborg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

29 april 2011 22:12

Missade oxå dagens bröllop, men jag är inte så road aV KUNGLIGHETER SÅ DET GJORDE SÄKERT INGET ATT JAG MISSADE DET.
Tittade iofs på Viktorias och Daniels bröllpo förra sommaren och det var iofs trevligt.
Jag känner mig och lite deppig och ledsen ibland, så inte ska du skämmas för att du är det.
Mitt liv är inte som det borde egentligen, hade önskat mig ett trevligare liv.
MEN man kan inte få allt här i livet..
Ha en trevlig 1:A maj och Välbborg.
Själv ska jag vara med att åka MC kortege, blir 3:dje gången.

Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Ingen bild

Love

29 april 2011 22:23

Känner med dig kära vän och hoppas du mår bättre i morgon. Vissa dagar vill man bara dra täcket över huvudet och sova. Jag hade en sån i går men det är nog bra att kunna gråta ut sina sorger.
Bröllopet gick mig förbi roligare att plantera lite blommor.
Såg att du skrivit i facebok men jag kommer inte in där och har lagt av. Har bara bloggen kvar men i huvudet är det bloggtorka annat tar mina krafter
Du ska nu ha en fin Valborg och jag finna för dig som du finns för mig.
Styrkekram
Love.

 
Ruth

Ruth

29 april 2011 23:48

Tittade på vigseln i England, men allt verkar så kyligt och stelt i det kungahuset. Brudparet var så fina, önskar dom all lycka.
Önskar dig en toppenfin Valborg och 1:a maj.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 april 2011 01:25

Satt och kikade lite när allt var över,när dom körde en liten kortare variation av allt,och jag tycker också vårt svenska var en aningen finare,faktiskt :) ...
Hoppas du känner dig bättre nu,ibland kan det vara skönt och behövligt att gråta ut ordentligt!
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

30 april 2011 07:40

Bröllopet har jag missat.Hoppas att det går i repris.Jag hoppas att du känner dig gladare och piggare idag vännen.Önskar dig en trevlig valborg och 1:a Maj.Ska du gå och titta på någon Majkase då?
Stora kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

30 april 2011 12:38

Hoppas att du känner dej gladare idag.Jag hann aldrig med att kika in på några bloggar igår,så jag såg inte förrän nu att du var ledsen och kände dej nere*kramar om dej*........

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards