Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Ny vecka!

Av Lillis - 13 februari 2012 09:38

                               Ska börja min nya vecka med ett besök hos tandhygienisten på Las strax

                               efter lunch, tycker inte att det är någon höjdare men det måste ju göras.

                               Helgen som har gått har varit bra, i går så var det en kanon dag med sol

                               var ute mellan varven när jag inte tittade på skidorna som gick på TV.

                               I lördags så var jag med Kate i några timmar så Peter kunde få träffa sina

                               kompisar. Vi började med att gå ner till Stadsparken för hon ville ju mata

                               änderna, men fy så närgångna dom är, men dom behöver ju all mat dom kan

                               få nu. På bilden ser ni hur omringad Kate är. Senare så beställde vi hem

                               varsin Pizza och vad gott det smakade. Senare på kvällen så tittade jag på

                               Melodifestivalen och denna gång så var det några låtar som jag gillade.

                                 NU FÅR JAG ÖNSKA ER ALLA EN BRA DAG  

 
 
ansepanse

ansepanse

13 februari 2012 12:21

stackarna var nog bra hungriga när de blev närgågna sådär
jag tittade inte på mello, förstår att det är jobbigt att gå till tandhygienisten, jag har tandläkarskräck så jag förstår dig
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maggan

Maggan

13 februari 2012 14:29

Det är likadant här när vi går ner i slottsparken,man blir omsvärmad av dom stackarna.
Ja tandis är ingen höjdare att besöka ,men ett nödvändigt ont om man vill ha gaddarna kvar.Bäst att sköta om dom som finns kvar!!!
Jag tyckte också melodifestivalen var bättre denna gång.
Idag har jag inte varit ute tyvärr,jag har städat och då blev jag så trött . Så jag har bara gått 10 min. på bandet idag. Alltid nåt.
Ha det bra. Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

13 februari 2012 17:58

Usch så närgångna dom är dessa änder.
Ja skulle inte vilja stå där för jag litar inte på dom.
Ha en fin kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

13 februari 2012 19:17

Ja, hon var verkligen helt omringad ;)
Jag missade även denna delfinal. Fortsätter jag så här kommer det att vara riktigt spännande att titta på finalen. När man hör dom för första gången..
Vi får väl se, det är några gånger kvar än men jag vet att jag är uppbokad även på lördag..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Nina

Nina

13 februari 2012 21:08

Vilken goooo helg du har haft vännen & tack för dina vänliga värmande ord. Vi har haft lika tur vi mé med vädret i helgen, super sol & faktiskt lite små varm :)
Kramar till dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

13 februari 2012 22:34

Aldrig kul att gå till tandis, men man vill ju ha det ok i munnen.
Änderna är så närgångna helt orädda av människor, allt är ju bara positivt dom kommer ju med mat, dom är glupska och hungriga, kul att mata dom. Ett härligt foto.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

14 februari 2012 01:53

Matade änderna vid Vänern när barnen var små men dom skulle nog behöva mycket mat nu när de e så kallt.
Ha en fin dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

14 februari 2012 09:55

Hehe ja nog var hon omringad av änder :) Gött att folk tänker på att mata dom nu när det e kallt!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards