Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Måndag igen

Av Lillis - 28 maj 2012 11:11

                               Och helgen är över för denna gång och allt återgår till

                                det vanliga. I dag så lyser solen med sin frånvaro och

                                det blåser som bara sjutton. Men tyckte ändå att det

                                var ganska skönt när jag var ute på min promenad.

                                I går så var jag ju ut till min dotter och hennes sambo

                                i Vilsta och firade Mors dag, satt ute i några timmar i

                                det varma och sköna vädret som var i går, så nu har jag

                                fått lite färg på mig. Jag måste visa kort på blomman

                                som jag fick av Carina, så fin

                                 EN FORTSATT BRA MÅNDAG TILL ER ALLA  

 
 
ansepanse

ansepanse

28 maj 2012 11:41

låter som en jättefin morsdag :) jag tycker mycket om blå blommor :) den är jättefin
kramar och en bra dag till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

28 maj 2012 12:49

Fin blomma du fick av dottern igår....hänglobelia om jag ser rätt och dom blommar ju hela sommaren.
Än så länge är det bra väder här och när jag gick ner och hämtade Abbe var det lagom att ha en ärmlös t-shirt.
Nu ska jag laga lite mat,men vi hörs i morgon igen!
kram på dej

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

28 maj 2012 14:08

Det är roligt att få blommor man har glädje av hela sommaren. Det har jag fått också. Men, jag fick en stor bukett med nyplockade liljekonvaljer också. Det doftar gudomligt.
Ja, du har så rätt i när du skriver att allt återgår till det normala. Egentligen skönt tycker jag.
Ha det gott vännen ... jag har skickat dig ett mail.
KRam från mej!!

 
Cina

Cina

28 maj 2012 14:38

Ja igår var det skönt ute.
Men idag mindre skönt jag fryser som tusan bara +10,9 grader och det regnar just nu.
Fin blomma du fick av Carina jag fick en likadan av Patrik!
Ha en fortsatt fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

28 maj 2012 17:28

Låter som en trevlig morsdag och en fin hänglobelia som du kan glädjas åt hela sommaren lång.Ha de gott/Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ninz

Ninz

28 maj 2012 20:15

Rar dotter som översänder en fin blomma till sin fina mor =) Vilken härlig dag ni hade. En fin måndag till dig vännen
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

28 maj 2012 21:46

Visst är det kul att få blommor. Hänglobelia är en jättefin blomma. Här är det inte heller så varmt idag. Igår var det ju ett toppen fint morsdagsväder.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Malin

Malin

30 maj 2012 23:56

Jätte fin blomma du fick :)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards