Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Lillis - 28 maj 2012 11:11

                               Och helgen är över för denna gång och allt återgår till

                                det vanliga. I dag så lyser solen med sin frånvaro och

                                det blåser som bara sjutton. Men tyckte ändå att det

                                var ganska skönt när jag var ute på min promenad.

                                I går så var jag ju ut till min dotter och hennes sambo

                                i Vilsta och firade Mors dag, satt ute i några timmar i

                                det varma och sköna vädret som var i går, så nu har jag

                                fått lite färg på mig. Jag måste visa kort på blomman

                                som jag fick av Carina, så fin

                                 EN FORTSATT BRA MÅNDAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards