Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Onsdag!

Av Lillis - 30 maj 2012 11:55

                                      Sol från och till, så kalla vindar i skuggan, förstår inte

                                      att den härliga sommarvärmen försvann.

                                      Har nu varit ute och gått en skaplig sväng passade även

                                      på att köpa jordgubbar som var så söta och goda.

                                      I morgon så är det åter dax för ett besök på

                                      Vårdcentralen och kolla trycket igen.

                                      Har inte något mer att skriva om för dagen så jag

                                      slutar mitt inlägg med några foton som plåtat.

   

                     EN BRA OCH SKÖN DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA 


 
 
Ninz

Ninz

30 maj 2012 12:23

Hoppas nu att trycket är som det skall =) Du kan få lite sol av mig om du vill, jag delar gärna med mig :)
Sv; Maran kommer att gå över, som allt ont gör :D
Kramen till dig =)

http://ninz.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

30 maj 2012 12:54

här är det heller ingen värme :( vilka fina bilder du tagit
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Annika

Annika

30 maj 2012 22:25

Inget dåligt slut tycker jag. Håller tummarna så trycket är normalt.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Ruth

Ruth

30 maj 2012 22:35

Det är då för väl att det inte sker stora saker varje dag, hur skulle man orka med det ?
Vi fick lite regn i dag, men nu har det klarnat upp och det är bara fjuttiga 7 grader, men det blir skönt till natten. Måste du gå varje vecka och kolla trycket ? ett jädrans spring blir det. Fina foton som alltid. Tack för samtalet i dag det värmde.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 maj 2012 23:55

Även här i köping har det varit lite småruggit idag!
Jätte fina bilder,härliga färger! :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

31 maj 2012 09:12

Upptäckte nyss att det redan är torsdag jag trodde det var onsdag.
Lite halvdant väder men risk för regn finns. I år blir det inga blommor köpta här men kanske jag hinner få lite fint på nya stället.
Tycker jag vimsar omkring just nu och inte vet vad jag ska ta tag i.
Om Trisslotten jag köpte är storvinst så lejer jag bort hela jobbet men chansen är minimal så det är bara att sätta igång.
Kram på dig och ha en bra dag.

 
Cina

Cina

31 maj 2012 10:00

Var inget vidare väder här hos mig igår heller.
Kallt som tusan, man vill ju ha värme när det är sommar.
Fina foton som vanligt!
Hoppas ditt blt ligger bra.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

31 maj 2012 11:29

Fina foton som vanligt när man tittar in här hos dej.Hoppas trycket är bra.Ingen sol här idag,men lagom varmt för att promenera i med en hund som har lite bråttom ibland.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards