Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Måndag igen!

Av Lillis - 2 juli 2012 11:45

                                 Ny vecka och nya möjligheter, få se vad denna vecka har att bjuda på.

                                 Nu ska ni få en liten Väderprognos från E-tuna, sol och moln i en salig

                                 blandning och det blåser som bara sjutton och i skuggan så är det kalla

                                 vindar. Men det bästa med det här vädret är att den inte finns så

                                 mycket getingar för dom gillar jag inte.

                                 När jag ändå skulle ut och gå så passade jag på att gå en sväng till

                                 Strömsholmen och titta på allt fint som växer där, tog vägen över stan

                                 när jag gick hem och då träffade jag en gammal klasskompis så vi

                                 gick och drack kaffe, satt och pratade som bara vi kvinnor kan, så

                                 trevligt det var och jag hoppas att vi kan göra om det

                                       EN FORTSATT BRA MÅNDAG TILL ER  

 
 
ansepanse

ansepanse

2 juli 2012 13:09

exakt samma väder här, hoppas bara att det inte börjar regna
vad trevligt att träffa en gammal klasskamrat och få prata av sig lite
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

2 juli 2012 19:54

Trevligt att stöta på gamla bekanta å få en glad pratstund.
Ha de fint/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

2 juli 2012 21:23

Samma väder här. Men för min del spelar det ingen roll. Jag sitter inne och jobbar hela dagarna. Bara sommaren, solen och värmen kommer till v34 då jag har semster ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

3 juli 2012 08:53

Kaffe är alltid gott, dricker tyvärr mera kaffe en vatten och det är inte bra, kaffe är vätskedrivande, kanske därför att jag blir lite småyr i knoppen då och då.
Till och med ett vajande sommargräs är vackert en sommardag.
Jag fick ett skönt väder när jag målade i går, lagom värme att stå ute på altanen, det fläktade skönt också.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

3 juli 2012 12:16

Här har vi inga kalla vindar även om inte solen skiner hela dagarna.Efter midsommar har det varit lagom varmt även om det har kommit lite regn emellanåt så jag klagar inte på vårt sommarväder nu.Trevligt att träffa på bekanta och ta en kopp kaffe ihop.Jag träffar bekanta nästan varje dag när jag hämtar Abbe,men något kaffedrickande blir det aldrig då.
Ikväll får vi gå till Skansen och sjunga allsång!
kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

3 juli 2012 19:07

Sv: nej, jag undrar verkligen vilka som tycker om den senapsgula färgen, det blir väl bara en modefluga kanske som ungdomarna har en säsong eller så
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Nina

Nina

3 juli 2012 22:24

Som vanligt kan du får både sol & värme av mig :) Jag måste bo på ett riktigt bra ställe :D
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sari

Sari

3 juli 2012 23:29

Ja du Lillis man höll på att flyga bort igår...Men idag har vi njutit i det varma solskenet...=)

http://www.fam-olsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards