Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

SOL!

Av Lillis - 16 juli 2012 11:55

                                  Har inte så mycket att skriva om i dag, men några rader blir det.

                                  Trodde inte att det var sant när jag tittade ut i morse och solen

                                   sken, vilken lycka.

                                   Gjorde mig i ordning för att gå ut på en promenad i det sköna

                                   vädret men fy sjutton vad det blåser men det är i alla fall

                                   bättre än när det regnar.

                                   Har lovat en granne att vattna blommorna när hon åker på semester

                                   så på eftermiddagen så ska jag gå och hämta nyckel och höra hur

                                   blommorna ska skötas.

                                   Det var allt från mig i dag vi hörs i morgon igen

                                    HA NU EN BRA MÅNDAG OCH NJUT AV DAGEN

 
 
Maggan

Maggan

16 juli 2012 14:03

Samma väder här.Blåser som attans. Men jag tänkte ta mig en promenad ändå nu på em.
Min son o sonhustru har varit hos Lucas i ett par dagar nu,men jag hade inte möjlighet att få plats i bilen upp. Jag hoppas ju att det ska bli av nån gång i sommar.
ha det fortsatt bra lillemor.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

16 juli 2012 16:26

Ja här skiner solen också men blåser halv storm så de e lite kallt.
Ha en skön kväll/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

16 juli 2012 16:28

Blåsigt här med med även sol och en värme :) .. snällt att ställa upp grannar emellan ! :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

16 juli 2012 18:28

Vad snäll du är som ställer upp på din granne! Sånt uppskattas..
Här har det varit blandat väder idag. Sol ena stunden och regn den andra. Tänkte ta en långpromenad med Doris efter jobbet idag men dom otäcka mörka molnen och blixtrarna på avstånd förstörde dom planerna, det blev en lite kortare istället och tur var väl det för efter ungefär 5 min efter jag kom hem igen började det ösregna..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

17 juli 2012 09:14

Igår var det sol men fytusan det blåste ju halvstorm och på kvällen kom regnet inte en dag utan regn.
Det är bra att man kan hjälpas åt som grannar tycker jag.
Ha en fin tisdag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 juli 2012 10:15

Det är allt gott för grannar och vänner som har dig till hustomte, det brukar alltid vara problem när man skall resa iväg. Huvaligen vad det kom störtskurar i natt, men nu tittar solen fram, får se hur det blir utöver dagen. Ha det gott vännen.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards