Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

En skön söndag!

Av Lillis - 22 juli 2012 14:07

                               En härlig och skön dag har vi, solen är väl inte lika stark som i går

                               men ändå så skönt.

                               I fredags så ringde Rita och sa att hon och Siv i från Torshälla

                               ville bjuda ut mig på mat för att jag fyllt år. Så det ända jag fick 

                               på var att jag skulle vara klar till kl:18 i går kväll så skulle hon höra

                               av sig igen, sagt och gjort hon ringde igen så jag skulle gå hem till

                               Rita och när jag kom hem dit så var Siv där, så vi satt och pratade

                               en stund och tog ett glas vin. Sedan blev det dax att gå och till

                               slut så hamnade vi på restaurangen Kina och där beställdes det

                               in grillade Tigerräkor, 3 små rätter och sist men inte minst

                               friterad banan, jag åt så magen stog i fyra hörn så gott och smarrigt

                               var det

                               Tack till Rita och Siv för en trevlig kväll

                                Hade kameran med mig men korten blev inget bra så jag vill inte

                                visa dom, så ni får klara er utan bilder

                                  ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN SÖNDAG

 
 
annemon

annemon

22 juli 2012 14:40

Vilken trevlig överaskning dina vänner gjort för dig.De är gott med vänner.
Fin tunika du inköpt.
Kram.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

22 juli 2012 18:37

Hej igen min vän.
Så roligt att du ringde mig idag så vi fick utbyta lite tankar.Du är verkligen en mycket god vän Lillemor som jag sätter stort värde till.
Ha nu en skön kväll.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

22 juli 2012 20:30

Så snälla vänner du har som bjöd ut dig så där i efterskott på god mat och som efterrätt min favorit, friterad banan och glass, nu blev jag minst sagt sugen, får nog gå till torget en dag och köpa mig detta.
Synd inte korten blev bra på denna mysiga middagsbjudning, men förstår och anar trivseln och glädjen.
Kram till min trogna och kära bloggvän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

23 juli 2012 10:36

Va trevligt du haft det, är ju mysigt att bli lite överraskad ibland.
Friterad banan mmmmm så gott det skulle jag kunna äta precis NU.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards