Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Ny vecka igen!

Av Lillis - 23 juli 2012 14:03

                                 Fy sjutton vilket trist och tråkigt väder vi har, det blåser

                                 nästan halv storm ute och en och en annan regnskur kommer

                                 det mellan varven.

                                 Har i alla fall varit ut på min vanliga promenad tyckte nog att

                                 det var ganska varmt i alla fall.

                                 Nu på morgonen så har jag tillbringat några timmar i tvättstugan

                                 så nu är tvätten avklarad för denna gång och det känns riktigt

                                 bra att det är färdigt

                                 Har inget mer att skriva om för dagen, men vi hörs i morgon igen.

                                   EN FORTSATT BRA MÅNDAG ÖNSKAR JAG ER

 
 
Cina

Cina

23 juli 2012 14:20

Ja man kan ju nästan inte gå ut.
Det blåser på våran baksida så dukar o blommor flyger omkring.
Går ej att sitta där.
Skitväder med andra ord, regnskurar av o till o solen ser man inte en gnutta av.
Ha en fortsatt bra dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

23 juli 2012 14:43

Vilken UR vi har...som är "häruppe"!!! Varkn storm ellelr rehgn har vi här i Nordmaling..sol och moln...och INGEN storm elller blåst!!!
Kram!!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Malin

Malin

23 juli 2012 18:00

Jodu nu får gärna solen bjuda på sig ett par dagar tycker jag :(
Hoppas du får en fin kväll och en fortsatt bra vecka!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

23 juli 2012 20:02

Blåser gör det som satan i gatan, ser ut som höststormar, men så kan det ju inte vara, snart augusti, men det är ju också en sommarmånad. Jag har latat mig mest hela dagen det har varit rätt så skönt, något litet har det ju blivit, har inte bara suttit och tittat rakt fram hehe. Skall du se på Lotta på Liseberg, det blir nog så här även om det inte är något toppenprogram, men vad titta på annars ?
Ha en fin kväll / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

24 juli 2012 00:52

Ja här blåser varma vindar nu i natt, kanske de kan bli en fin tisdag.
Ha de gott/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Nina

Nina

24 juli 2012 10:00

Usch din stackare. Jag vet inte vad jag har gjort för bra, men fint väder har jag massor av & jag delar så gärna med mig :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards