Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Lillis - 19 september 2012 12:07

                                  Morgonen var solig och fin, då var det lika bra att ta fönstret i

                                  sovrummet, så nu är det värsta kvar och det är fönstret i

                                  vardagsrummet men det får bli en annan dag när andan faller

                                  på.

                                  När detta var klart så gick jag ner till stan tänkte göra av med

                                  lite pengar och det gör man ju ganska så snabbt, köpte lite

                                  Hudvårdsprodukter som håller på att slut.

                                  Tänkte när jag gick där nere på stan att jag ville vara lite lat i dag

                                  och inte laga någon mat, så jag köpte med mig en Viking Kebab

                                  hem som smakade så bra.

                                  Tittar ut och få se att det regnar som sjutton.

                                   EN FORTSATT BRA DAG SKA NI HA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards