Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Lillis - 25 september 2012 14:26

                                     Nu har det varit full rulle hela dagen, började min dag med

                                     att valsa runt med snabeldraken några varv, och efter det

                                     så gick jag ut på en promenad och rensade hjärnan.

                                     Jag hade inte varit inne lång stund förrän det ringde på dörren

                                     och utanför så stog Hasse och ville ha kaffe och när han skulle

                                     gå hem efter en timme så ringde det på dörren igen och utanför

                                     står Greta så det var bara att sätta på pannan igen, så mycket

                                     kaffe har det blivit i dag, Men jag är en sådan person att jag

                                     gillar när mina vänner kommer och överraskar mig,

                                     Men nu ska jag göra i ordning lite mat åt mig har ju inte haft

                                     tid att äta än

                                        EN FORTSATT BRA DAG OCH KVÄLL TILL ER ALLA  







Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards