Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Lillis - 24 januari 2013 12:07

                                   Nu har snabeldraken och jag tagit oss en sväng om och

                                   måste nog säga atthan var en godkänd dansör, gick bra

                                   att följa honom i dansens virvlar.

                                   Fortfarande så har vi så kallt ute, termometern visade

                                   minus 22 grader i morse, så det är nog dax för mig att

                                   gå i ide ett tag tills det blir lite skönare ute, för nu

                                   tycker jag att det är för kallt, men jag ska väl inte

                                   klaga för det finns ju dom som har det mycket värre.

                                   en fördel med att det är kallt är ju att jag får lite

                                   gjort här hemma.

                                     EN FORTSATT BRA TORSDAG ÖNSKAR JAG ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards