Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Lillis - 27 januari 2013 11:25

                                    I dag så är vädret så grått och trist här, men det är bara att gilla läget.

                                    En mycket trevlig kväll hade jag med Rita i går, hade gjort i ordning

                                    Potatisgratäng, fläskfile och en sallad och till det så blev det några

                                    glas rödvin, så i morse när jag vaknade så hade jag lite ont i håret, men

                                    det är självförvållat så det är inget att gnälla över, men nu så känner

                                    jag mig pigg igen. Vet ni vad Rita hade med sig till mig, en hel påse med

                                    godis så under eftermiddagen ska jag ligga på soffan och äta praliner

                                    och må så gott.

                                       NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH SKÖN SÖNDAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards