Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Lillis - 2 januari 2013 11:42

                                    Nu har jag börjat att städa bort lite av julen, så nu

                                    har jag plockat bort dom få tomtar som jag tog fram.

                                    och även kottegranen, så nu är det bara Adventsstjärnorna

                                    kvar och dom får sitta ett tag till för det tycker jag är

                                    så fint.

                                    Har nu varit ute och gått en sväng var riktigt skönt ute

                                    det känns nästan som en tidig vårdag och även solen

                                    tittar fram lite.

                                    Nu så har vi inte mycket snö kvar längre men det hinner

                                    väl att komma mera

                                     EN FORTSATT BRA ONSDAG SKA NI ALLA HA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards